BREAKING NEWS

Putin shows the "red lines: NATO: If you send troops to Sweden and Finland, we will respond

Putin shows the "red lines: NATO: If you send troops to Sweden and Finland,
x
BREAKING NEWS

The murder of Pjerin Xhuvani, Bardhi reacts: Berisha should lower his head and be silent, he will be ashamed when ...

The murder of Pjerin Xhuvani, Bardhi reacts: Berisha should lower his head and
x
BREAKING NEWS

"There is a problem, it costs a lot and the second ...", Sali Berisha announces the next move for the lawsuit against Blinken

"There is a problem, it costs a lot and the second ...", Sali Berisha
x
BREAKING NEWS

Sali Berisha reveals behind the scenes: Here is what will happen to the PD headquarters if the court gives the stamp to Alibeaj

Sali Berisha reveals behind the scenes: Here is what will happen to the PD
x
BREAKING NEWS

Is his announcement non-grata hurting the opposition? Berisha is surprised by the answer

Is his announcement non-grata hurting the opposition? Berisha is surprised by
x
BREAKING NEWS

"There will be over 30 thousand people in protest!", Arian Çani makes the epic reaction to the statement of Luciono Boçi: Uaaaa, o Ylli knows what it means ...

"There will be over 30 thousand people in protest!", Arian Çani
x
BREAKING NEWS

Surprised by his statement Sali Berisha: I am Kosovar

Surprised by his statement Sali Berisha: I am Kosovar
x
BREAKING NEWS

"Berisha knows this", Arian Çani warns of Ilir Meta's surprise on July 25: Even those who are on vacation will open the screen

"Berisha knows this", Arian Çani warns of Ilir Meta's
x

Shëndeti

CAREFUL! Well-known expert reveals the secret: These foods retain water in the body and make you look healthy

CAREFUL! Well-known expert reveals the secret: These foods retain water in the

Trying to lose weight or control your weight can be difficult, especially when it comes to knowing the right foods to eat.

Everyone has a different opinion on what diet works best and everyone's body reacts to different foods. One of the worst things is when your body holds water, which can make you feel bloated and have a negative effect on the image you give through your body.

"Water retention is also known as swelling or edema. This can happen in some parts of the body, or just the whole body ", says the expert of water retention treatment, Linda Lazarides.

Thankfully, we now know that there are certain types of foods that are more likely to retain water, due to the extremely high volume of salt.

Take care of them or consume them in moderation to keep under control the amount of sodium you are consuming.

Ndërkohë që është një ushqim i preferuar për shumë njerëz, gjiza ka 400 mg natrium në një gjysmë filxhani, edhe pse është plot me proteina të shijshme për të cilat trupat tanë kanë nevojë.

Në vend që të zgjidhni gjizë kremoze, në vend të kësaj përpiquni ta zëvendësoni atë me kos. Ju do të merrni të gjitha proteinat dhe ushqyesit e njëjtë që trupi juaj dëshiron, së bashku me shijen e butë, pa pasur të njëjtën sasi natriumi.

Në fakt, kosi ka vetëm 70 mg natrium në një gjysmë filxhani.

Kush nuk e do një mëngjes të shpejtë në dimër! Është shumë e lehtë; të gjithë ju duhet të bëni është të shtoni ujë të nxehtë në përbërje dhe ju keni një tas të ngrohtë dhe të shijshëm të ushqyesve që do t’ju zgjasin gjatë gjithë ditës.

Por, shumë njerëz nuk e dinë se tërshëra, bollguri i gatshëm ka rreth 200 mg natriumi në çdo filxhan.

Një alternativë tjetër është që të merrni vetëm pak kohë për të përgatitur bollgurin vetë sipas metodës tradicionale.

Kush do të kishte dyshuar se pijet sportive janë shkaktarë të konsumimit të një sasi të madhe natriumi?

Mbi të gjitha, ato janë të dizajnuara që të jenë hidratues të mirë dhe të shëndetshëm për ju kur ju jeni jashtë duke u ushtruar dhe duke harxhuar sasi të larta të energjisë në sport!

Por pijet sportive bëhen në të vërtetë për atletë të fortë që po bëjnë performanca me energji të lartë për periudha të gjata kohore.

Sipas Bungendore Physiotherapy and Sports Care, “Është gjithashtu e rëndësishme për personat në dietë të dinë se ndërsa pijet sportive zëvendësojnë elektrolite je tike përfshirë edhe kripën, ato elektrolite të njëjta mund të shkaktojnë mbajtjen e ujit dhe të gjitha pijet sportive duhet të merren me moderim”.

Kur dikush mendon për ëmbëlsirat, mendja menjëherë na shkon në marrjen e sheqerit në vend të natriumit. Por e vërteta e çështjes është se ëmbëlsirat kanë natrium shumë më shumë se sa ne mendojmë.

Versioni “i shëndetshëm” i ëmbëlsirave dhe biskotave në të vërtetë mund të jetë edhe më i lartë në sasi në natrium sesa homologët e tyre jo të shëndetshëm.

Provoni të kërkoni mënyra të tjera për të shuar nepset e ëmbla ose thjesht konsumojini me moderim.

Si mund të jenë ushqime të dëmshme perimet? Për fat të keq, perimet e konservuara kanë sasi të shtuar kripe, e cila i bën ato të pasur në natrium.

Edhe pse ata janë të përshtatshëmpër t’u konsumuar dhe kanë një afat më të gjatë të ruajtjes se perime të zakonshme, është më mirë që të shkoni dhe të blini perime të freskëta ose të ngrira, nëse keni nevojë për to.

Blerja e tyre në versionin e ngrirë ose të freskët siguron që ju po konsumoni perime por pa pasur frikë se po merrni kripë shtesë, e cila do t’ju shkaktojë probleme të mëtejshme.

Djathi është një element kryesor në shumë pjata që serviren. Edhe nëse e shtojmë në një pjatë, e shkrijmë, ose thjesht spërkasim sipër në pizzat që aq shumë na pëlqejnë, djathi gjithsesi është plot me kripë.

Ju nuk do të jeni në gjendje djathë që nuk kanë një sasi të lartë natriumi! Kjo ndodh për shkak se kripa e shtuar ndihmon në ruajtjen e baktereve në djathë dhe gjithashtu vepron si një ruajtës për të ndihmuar djathin tuaj të qëndrojë i freskët për më gjatë.

Për opsionet e tjera të djathit, hidhni një sy në djathërat e butë kundrejt djathrave të forta, të cilat zakonisht përmbajnë më pak sasi natriumi – megjithatë, është më mirë që thjesht të konsumoni djathë në sasi të moderuar.

Bukë është një nga elementet bazë të ushqimit – në sanduiçe, pica, deri në qindra lloje vaktesh të tjera.

Shumë njerëz përpiqen të heqin bukën për shkak të karbohidrateve, por natriumi ndoshta është një arsye më e rëndësishme për të hequr bukën nga dieta ushqimore. Buka e blerë në dyqan do të ketë trefishin e sasisë së kripës se çdo bukë e pjekur në shtëpi.

Sipas dietologut Jill Corleone, RDN, LD, “Karbohidratet, që gjenden në ushqime të tilla si bukë, makarona, oriz, fruta, perime dhe qumësht gjithashtu shkaktojnë që trupi juaj të mbajë ujë.

As a source of energy they are, they are stored in your muscles and liver as glycogen. Glycogen requires water for accumulation. "The more glycogen your body stores, the more water your body holds."

If you want to taste bread, but want to stop retaining excess water in the body, try baking the bread yourself or buying it in a low-salt bakery.

There are so many foods that can hide the extra sodium that forces our bodies to retain more water. Even things you can not imagine that have salt in them can be filled with sodium.

Considering sodium intake and replacing such foods with healthier alternatives can help lower cholesterol as well as help your body stop retaining excess water.

CAREFUL! Well-known expert reveals the secret: These foods retain water in the