
Artan Hoxha publikon për herë të parë video përgjimin që arrestoi policin e RENEA-s

Plakat e prillit pas dere! / “Ka shkulur ullinjtë me rrënjë, pyje e çatia”, Stuhia e fuqishme shkakton dëme 'kolosale' në Mallakastër, banorët rrëfejnë përjetimet e tmerrit (FOTO)

Sali Berisha shet “Foltoren” tek Ilir Meta, këshillat bashkiakë mbushen me anëtarë të ish-Lëvizjes Socialiste për Integrim, ja emrat

Zgjedhjet e 14 Majit/ Dashamir Shehi e zbulon për herë të parë pse dështuan negociatat me Berishën

Berisha vë në lëvizje njerëzit e botës së krimit dhe kërcënon kandidatët demokratë që garojnë në zgjedhjet e 14 majit, ja si po i mban peng dhe shantazhon

Nuk përmbahet Dash Shehi, sulmon ashpër Metën dhe Berishën, zbulon arsyen pse nuk iu bashkua koalicionit “Bashkë Fitojmë”

Kriminelët në fushatën e 14 majit, kryetari i PS Mirditë jep dorëheqjen pas përfshirjes së njerëzve me precedentë penalë

“Korrupsioni në FBI dhe Ukrainë”/ Media amerikane jehonë SKANDALIT ‘McGonigal’: Kina ndikoi në mënyrë korruptive te Rama

Baleti “EXIL” në TKOB, koreografia nga Eno Peçi tregon për fëmijërinë e humbur dhe nënat e braktisura që kërkojnë kuptim në mërgimin e fëmijëve të tyre

Shkruar nga Nga Julia Vrapi 1 Dhjetor 2022

Baleti Kombëtar i Kosovës solli shfaqjen “EXIL” me koreografi nga Eno Peçi, në skenën e Teatrit Kombëtar të Operës dhe Baletit. Shfaqja erdhi për dy net në skenë dhe më parë TKOB shprehej si përvojë arti për të mos u humbur. Baleti “EXIL” i realizuar nga Baleti Kombëtar i Kosovës, me koncept dhe koreografi të Eno Peçit pasqyron problemet sociale të shoqërisë dhe ikjen nga vendi si një prej mundësive për të dalë nga problemet. Eksodi ndan popujt dhe klanet. Familjet janë copëtuar. Prindërit i dërgojnë fëmijët e tyre jashtë vendit për t'u mundësuar atyre një të ardhme më të mirë. Ndonjëherë fëmijët kanë sukses - shpesh jo. Bandat pasurohen nga mjerimi i të arratisurve dhe i sjellin në situata edhe më të këqija. E ardhmja nuk është kudo e mundur. Koreografia e Eno Peçit tregon për familjet e shkatërruara, për fëmijërinë e humbur, për nënat e braktisura që kërkojnë kuptim në mërgimin e fëmijëve të tyre. Shfaqja e baletit “EXIL" u shfaq më 29 nëntor në skenë dhe u rikthye edhe mbrëmë në Teatrin Kombëtar të Operës dhe Baletit, me koreografinë e Eno Peçit, si dëshmi artistike e mijërave historish eksodi. Në kuadër të festimeve të 110 -vjetorit të Pavarësisë së Shqipërisë, Baleti Kombëtari Kosovës u bë pjesë e programit Java Kulturore Kombëtare, me shfaqjen "Exil", me koreografi nga Eno Peçi. Baleti Kombëtar i Kosovës me këtë shfaqje ka udhëtuar dhe në skena të tjera, si në Gjilan apo dhe në Mitrovicë.
Aktiviteti i koreografit
Nga Filarmonia e Vjenës Eno Peçi erdhi në Prishtinë, me premierë në Baletin Kombëtar të Kosovës. Premiera e shfaqjes “EXIL” u shfaq në vitin 2019 në Teatrin Kombëtar të Kosovë. Më herët për këtë shfaqje koreografi Eno Peçi ka shprehur se quhet “Exil”, me një histori, që bazohet në vitet ‘97-’98. “Në ngjarjet që kanë ndodhur në Shqipëri, nuk është autobiografia ime”, ka pohuar ai. Eno Peçi nuk ka munguar dhe më parë në skenën e Teatrit Kombëtar të Operës dhe Baletit, por këtë herë ishte me “EXIL”. Eno Peçi njihet si i pari balerin shqiptar, i cili performoi live në Koncertin e Vjenës të fillim vitit 2014. Në vitet 1994-1998 studion në shkollën e baletit në Tiranë. Më 1998-2000 ndjek shkollën shtetërore të baletit në Vjenës. Në vitin 2000 ai u bë anëtar i Teatrit të Operës e Baletit të Vjenës. Ndër pjesët e tij më të rëndësishme numërohen tek “Spartaku” i Renato Zanelas dhe “Impresionet e Çajkovskit” të Ivan Kavalaris, “Mjekërkuqi”, “Liqeni i mjellmave” të Rudolf Nurejevit, “Maçoku me çizme” dhe “Pas de qatre” te “Bukuroshja e fjetur” e Peter Wright, “Kopelia”, “Romeo dhe Zhuljeta”, “Onegini”, “Ashtu siç ju pëlqen”, “Borëbardha”, “Arrëthyesi”, “Trimajëshi” i Leonide Massine, “Ballo e kadetëve” të Zanelas, “Slingerland pas de deux” të William Forsajt, etj.
Më të lexuarat


Shqipëria pjesë e “First Kings of Europe”, objekte të trashëgimisë prehistorike në ekspozitën ndërkombëtare në SHBA dhe në Kanada

Çmimi “Nderi i festivalit” për Ansamblin Popullor në Vitie

“Burrnesha”, “Pesë stinët e armikut të popullit” dhe “Kthimi i Karl Majit” vepra të autorit Jeton Neziraj në skenën e Teatrin Kombëtar Eksperimental

“Dasma e Lunxhërisë” në vitin 1874, shfaqja e parë teatrore e dokumentuar në Shqipëri

Prodhime kinematografike të viteve 2020-2022 prezantohen në “Ditët e Filmit Malazez”, filmat pas Tiranës do të shfaqen në Gjirokastër, Vlorë dhe Shkodër

TKOB: Opera “Don Pasquale” afroi me kulturën operistike pranë dyerve të teatrit një publik të ri

Vladimir Doda: Teatri është në të njëjtën situatë që gjendet shoqëria shqiptare dhe ca më keq

Vladimir Hasimi, ikona e Ansamblit Kombëtar të Këngëve dhe Valleve Popullore, një jetë duke mbrojtur dhe promovuar vlerat e shkëlqyera të trashëgimisë kulturore jomateriale mbarëkombëtare shqiptare

“Gdhendja e germave të gjuhës shqipe në shtypshkrimet e Pjetër Budit”, në kuadrin e “Tragë”

Ekspozita “Rrugës...” nga artistët Emanuel Koko dhe Bertrand Shijaku, ku prezantohen punimet më të fundit në skulpturë dhe grafika
