BREAKING NEWS

Covid-19 në Shqipëri/ Ministria e Shëndetësisë publikon shifrat, ja sa raste të reja ka pasur në 24 orët e fundit

Covid-19 në Shqipëri/ Ministria e Shëndetësisë publikon
x
BREAKING NEWS

Ngjarja tragjike në Himarë, Spartak Ngjela plas deklaratën e fortë për ish-efektivin e policisë: Na del të jetë...

Ngjarja tragjike në Himarë, Spartak Ngjela plas deklaratën e
x
BREAKING NEWS

Ndryshim drastik i temperaturave, çfarë pritet të ndodhë me motin ditën e nesërme

Ndryshim drastik i temperaturave, çfarë pritet të ndodhë
x
BREAKING NEWS

Frrok Çupi zbulon emrat e bujshëm që janë hequr qafe nga politika dhe i nxjerr në shesh të gjitha: Azem Hajdari më tha se ‘o do ta vras Berishën, o do më vrasë’, Ilir Meta donte të ekzekutonte Becchettin për 2  milionë euro, ja si e helmuan me kafe amb...

Frrok Çupi zbulon emrat e bujshëm që janë hequr qafe nga
x
BREAKING NEWS

Çfarë po ndodh? Dy shpërthime në Tiranë/ I vendoset eksploziv dy banesave, policia zbardh detaje

Çfarë po ndodh? Dy shpërthime në Tiranë/ I vendoset
x
BREAKING NEWS

Shtohen telashet për Ilir Metën, Kuvendi i kërkon Autoritetit të Dosjeve të publikojë emrat e ish-sigurimsave që janë pjesë e Administratës Publike

Shtohen telashet për Ilir Metën, Kuvendi i kërkon Autoritetit
x
BREAKING NEWS

Zbardhen prapaskenat “bombë”, ja pse Berisha i nxori Metës dosjen e spiunit, dekretimi i Begajt, flirtet me Ramën dhe ambasadoren Kim xhindosën kreun e “Foltores”

Zbardhen prapaskenat “bombë”, ja pse Berisha i nxori Metës
x
BREAKING NEWS

Detaje nga plagosja në Fushë-Krujë/ Zbardhet shkaku pse nisi sherri mes autorit dhe 55-vjeçarit ku agravoi në përdorimin e armëve. Reagon Policia

Detaje nga plagosja në Fushë-Krujë/ Zbardhet shkaku pse nisi
x

Lifestyle

Jeni gjumashë? Ja si të stërvitni trupin dhe mendjen për t'u zgjuar herët

Jeni gjumashë? Ja si të stërvitni trupin dhe mendjen për

Jeni lodhur duke fjetur shumë vonë dhe duke u zgjuar të lodhur? Zgjidhja është të mos derdhni kafe në mëngjes dhe eksperti i gjumit Michael J. Broys ndau disa këshilla që mund ta “stërvitin” trupin që të fillojë të zgjohet më herët me kalimin e kohës, shkruan Mind Body Green.

Ai thotë se kur ndryshoni orarin e gjumit, duhet të jeni konsistent. Ai pohon se duhen afërsisht 21 ditë që ritmi ynë cirkadian të përshtatet me orarin e ri dhe shton se nëse jeni mësuar të zgjoheni në një kohë të caktuar, nuk është aspak aq e thjeshtë sa të shkoni në shtrat më herët.

Pse jemi më të përgjumur gjatë fluturimit?

“Kur gjen një kohë të re zgjimi që dëshiron ta arrish, në fakt duhet ta detyrosh veten të zgjohesh në atë kohë për 21 ditë rresht, në mënyrë që truri të përshtatet me të”, shpjegon eksperti, transmeton Ve?ernji list.

Mbajeni alarmin larg shtratit

Nëse alarmi juaj është afër shtratit tuaj, ju ndoshta e fikni atë sapo të fiket dhe vazhdoni të flini, por nëse e lini pak më larg, do t’ju duhet të ngriheni për ta fikur dhe më e vështira. një pjesë e zgjimit ka mbaruar.


Kjo do t’ju pengojë të shtyni alarmin për orë të tëra, kështu që do të ngriheni në kohë.

Ekspozoni veten në dritën natyrale të ditës

Eksperti shpjegon se qëndrimi në dritë për të paktën 15 minuta sapo zgjohemi i sinjalizon trurit se kjo është koha kur duhet të zgjohemi çdo ditë.

Gjatë ditës, dritarja juaj mund të jetë e hapur, në mënyrë që sa më shumë drita e ditës të hyjë në banesën tuaj, shkruan Mind Body Green.

Mos u mbështetni në kafe

Ai gjithashtu këshillon të hiqni sa më shumë që të jetë e mundur kafeinën ndërsa përpiqeni të rregulloni orarin tuaj, sepse nuk do t’ju japë aq energji sa mund të mendoni.

Nëse filloni të konsumoni më pak kafeinë, gjumi juaj do të jetë më cilësor dhe është mirë të hiqni dorë nga alkooli kur dëshironi të zgjoheni më herët, sepse ndikon negativisht në gjumë.

Gjeni motivimin

Nëse keni një mik ose një anëtar të familjes që ndan qëllimin tuaj për t’u zgjuar herët, mund të mbështeteni tek njëri-tjetri.

Eksperti thotë se ju mund të telefononi me radhë njëri-tjetrin në mëngjes, duke motivuar veten të ngriheni. Nëse ky nuk është një opsion, mund të jetë e dobishme të keni një detyrë ose angazhim që kërkon që të ngriheni, si për shembull ta çoni qenin për një shëtitje në mëngjes ose të planifikoni një takim të mëvonshëm.