Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Kujdes! Këto janë 8 zakonet që na shëndoshin pa u vënë re

Postuar: 11/01/2019 - 16:22

Shpesh shtojmë peshë pa e kuptuar arsyen. Por ka disa zakone të fshehta që na bëjnë të shtojnë disa kilogramë, të cilat shpesh nuk i kuptojmë.

1.Anashkalimi i vakteve
Shpesh mendohet se mos ngrënia është një strategji e sigurt për humbjen e peshës. Efekti është “boomerang”! Duke lënë mënjanë drekën, në fakt, ajo çka bëni është që në darkë të hani në mënyrë të uritur dhe të pakontrollueshme. Përveç kësaj, anashkalimi i vakteve gjithashtu mund të ketë efekte të këqija mbi funksionimin e metabolizmit.
 
2.Zgjidhni ushqime të gabuara
Ky është edhe një gabim klasik dhe që mund të jetë i kushtueshëm. Nëse mendoni se mund të thyeni urinë me patate të skuqura dhe “snacks”, dijeni se ata janë ushqime me shumë kalori. Jini në kërkim të menuve të shëndetshme, që kombinojnë mishin me perimet.
 
3.E hani gjithmonë mëngjesin në bar
Një tjetër gabim klasik është zakoni që mëngjesin ta hani në bar, me kroasantë dhe kapuçino. Por mirë është që të zgjedhim një ushqim të shëndetshëm, si përshembull drithëra.
 
4.Kombinimi i karbohidrateve
Një tjetër gabim është kombinimi i ushqimeve. Brenda një vakt të vetëm, për shembull, ju nuk duhet të kombinoni karbohidrate të ndryshme: I pari nuk duhet të shoqërohet me bukë apo edhe me patate.
 
5.Shmangni mëngjesin
Një zakon i gabuar që ju bën të shtoni në peshë është të mos hani mëngjes. Në fakt, rreziku është që të jeni shumë të uritur në kohën e drekës, por edhe të ngadalësohet metabolizmi juaj.
 
6.Përdorni ushqime si antistres
E ngrëna emocionale është armiku numër një i linjave trupore. Shpesh, edhe pa e kuptuar kemi tendencë për të ngrënë nga mërzitja,  nervozizmi ose për të gjetur një ngushëllim. Kaloritë, në këtë mënyrë, janë me të vërtetë jashtë kontrollit, dhe për këtë arsye shumë të rrezikshme.
 
7.Konsumimi i alkoolit
Një tjetër kërcënim për linjat janë pijet alkoolike, kaloritë e të cilave shpesh nënvlerësohen. Një koktej i vetëm, për shembull, mund të sigurojë deri në 800 kalori.
 
8.Përtoni të gatuani dhe nuk hani
Të gjithë kalojmë ditë të vështira nga lodhja apo virozat, në të cilat nuk mund të përballojmë të gatuajmë asnjë vezë. Në të tilla raste mjafton të çoni televizorin te filmi i preferuar, pasi ushqimi ju vjen në shtëpi në vetëm 20 minuta.
 
Mjafton të shkarkoni në celular aplikacionin e porositjes së ushqimit online “SnapFood” dhe porosinë e bën me 3 klikime brenda 20 sekondave. Në aplikacion ju ofron ushqime të ndryshme dhe mund të zgjidhni nga restorantet më të mira të Tiranës.
 
9.Jetë pasive
Së fundi jeta pasive ju bën të shtoni peshë. Sepse qëndrimi ulur nuk ju lejon të keni aktivitet fizik. Edhe pa u regjistruar në palestër ose për të luajtur sport, ju mund të përpiqeni për ta frenuar jetesën pasive, ndoshta duke zgjedhur për të lëvizur në këmbë dhe pa përdorimin e mjeteve ose të preferoni të merrni shkallët në vend të ashensorit.

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 18/01/2019 - 13:44

Ne marrim 55% të informacionit nëpërmjet komunikimit jo verbal, si për shembull lëvizjet e fytyrës dhe gjeste të tjera të trupit. Duhet t’i keni parasysh këto sinjale që njerëzit japin pa e kuptuar.

Postuar: 18/01/2019 - 10:43

Ajo është vetëm 21 vjeç, por është kthyer një ndër pilotet më të ndjekura në rrjet.Ana Paula Cesp

Postuar: 18/01/2019 - 10:33

Në një çift, xhelozia mund të jetë më shumë nga ana e partneres, ndaj të shpeshta mund të jenë ed

Postuar: 18/01/2019 - 09:48

  Përpara se të flini, ju me siguri bëni shumë gjëra para momentit të relaksit.

Postuar: 18/01/2019 - 08:33

Një ndër aksesorët më identifikues të mbretëreshës së Anglisë Elisabeth, por edhe pjestareve të t

Postuar: 18/01/2019 - 08:18

Gati 1.5 milionë prindër kanë zgjedhur këtë emër.

Postuar: 18/01/2019 - 07:05

Demi-Do të jeni të karikuar me një energji të pashtershme gjatë kësaj dite, e cila do të jetë e s