BREAKING NEWS

“Më tha shtyhu pas dhe nxori armën...”/ Efektivi zbulon se çfarë ndodhi mes Ludian Zaimit dhe Çaush Saliasit para vrasjes

“Më tha shtyhu pas dhe nxori armën...”/ Efektivi zbulon se
x
BREAKING NEWS

Kryeministri Rama i jep postin e rëndësishëm ish-deputetes Vasilika Hysi

Kryeministri Rama i jep postin e rëndësishëm ish-deputetes
x
BREAKING NEWS

Kryeministri Rama bën ndryshime të rëndësishme në qeveri

Kryeministri Rama bën ndryshime të rëndësishme në
x
BREAKING NEWS

Spartak Ngjela paralajmëron arrestimin e gjyqtarit të njohur, ja çfarë e ka fundosur

Spartak Ngjela paralajmëron arrestimin e gjyqtarit të njohur, ja
x
BREAKING NEWS

Zgjedhjet për kreun e PD-së/ Komisioni hap kutitë e votimit, sa vota morën Berisha dhe Elezi

Zgjedhjet për kreun e PD-së/ Komisioni hap kutitë e votimit, sa
x
BREAKING NEWS

Covid-19 në Shqipëri/ Vjen lajmi i mirë nga Infektivi, boshatiset spitali

Covid-19 në Shqipëri/ Vjen lajmi i mirë nga Infektivi, boshatiset
x
BREAKING NEWS

I mituri plagoset me armë zjarri, niset me helikopter drejt Tiranës

I mituri plagoset me armë zjarri, niset me helikopter drejt Tiranës
x
BREAKING NEWS

“Është e dhimbshme që të hapësh ekranin dhe pas 30 vitesh të shohësh...”/ Deklarata e fortë e Robert Papës: Edi Rama nuk do të e jap këtë të drejtë nëse vërteton që...

“Është e dhimbshme që të hapësh ekranin dhe pas
x

Opinion / Editorial

Koncepti i vetëqeverisjes në pushtetin vendor

Koncepti i vetëqeverisjes në pushtetin vendor

Ndarja e përgjegjësive ndërmjet niveleve të ndryshme të qeverisjes është gjithashtu projekt për sistemin e zgjedhur të qeverisjes. Në Shqipëri  kemi filluar të shohim një
decentralizim gradual të qeverisjes dhe të centralizuar. Megjithatë, gjatë viteve të kaluara, Duke marrë parasysh këtë zhvillim, autoritetet  duhet të vazhdojnë me definimin dhe qartësimin e marrëdhënieve ndërmjet nivelit qendror dhe atij vendor. Koncepti i vetëqeverisjes lokale, siç shprehet në Kartën Evropiane  mbi vetëqeverisjen  vendore, saktëson të drejtën e autoriteteve lokale për të rregulluar dhe menaxhuar një pjesë substanciale të punëve publike nën përgjegjësinë e tyre dhe në interes të popullatës vendore. Vlerësimi i subsidiaritetit dhe i autonomisë lokale mund të bëhet nga shumë kënde të ndryshme. e gjyqësore. Pjesa e dytë përpiqet të japë një pasqyrë të përgjithshme mbi katër shtyllat kryesore të procesit të decentralizimit fiskal: caktimet e shpenzimeve, të hyrat, transfertat ndërqeveritare dhe huazimet. Në fund, raporti paraqet konkluzione lidhur me temat e shtjelluara si dhe  një sërë rekomandimesh. Raporti e paraqet një situatë shumë komplekse ligjore dhe administrative, kryesisht si  rezultat i situatës  në Shqipëri, e kombinuar me procesin në vazhdim të planifikimit të decentralizimit. Rrjedhimisht, raporti tregon një mungesë të qartësisë të  disa dispozitave të caktuara që rregullojnë kontrollin dhe mbikëqyrjen nga niveli qendror. Korniza ligjore duhet të jetë shumë e përpiktë sa i përket llojeve të  kompetencave që i ndahen nivelit lokal, si dhe masën deri në të cilën autorizimet e  mbikëqyrjes i ndahen nivelit qendror. Në anën tjetër, një shkallë e varësisë së  bashkive në kompetencat dhe autorizimet e nivelit qendror gjithashtu është e  dukshme, që ndoshta rrjedhë nga mungesa e kapaciteteve lokale ose nga tradita e qeverisjes së centralizuar socialiste të Shqipërisë. Nga këndvështrimi fiskal, ky raport paraqet nevojën për një reformë të financave  vendore të bazuar në efikasitet dhe stabilitet politik. Ka nevojë që të ketë qartësi më të madhe lidhur me ndarjen e kompetencave ndërmjet nivelit qendror dhe bashkive. Bashkitë janë kompetente për të nxjerrë akte normative në nivelin  vendor me çështjet në kuadër të fushës së tyre të kompetencave. Ato gjatë ushtrimit të kompetencave që nuk u janë ndarë shprehimisht organeve tjera publike. Përveç këtyre kompetencave, janë fusha shtesë, të cilat mund të rregullohen në nivelin vendor. Këto kompetenca  përfshijnë aktivitetet që kanë të bëjnë me turizmin, kulturën, sportin, aktivitetet rinore, avancimin e ekonomisë  dhe të vlerave qytetare.