Rama-Berisha ngrenë komision për të shkatërruar SPAK dhe Reformën në Drejtësi, ja pazaret e reja të “non-gratës” me kryeministrin për të bllokuar arrestimet
Plas skandali i Portit të Vlorës, ja si iu falën Samir Manes 57 mijë metra katror tokë, të implikuar 2 ministra, SPAK merr në dorëzim padinë për megaoligarkun e qeverisë
Gazetarja e njohur paralajmëron arrestime të bujshme në ditët në vijim, ja disa nga dosjet “përvëluese” që po heton SPAK dhe skema që ndoqën agjentët e BKH për të arrestuar Jorgo Goron, kryebashkiaku në detyrë i Himarës u përgjua 4 muaj rresht me metod...
Ja kur pritet që të bëhet rritja e pensioneve këtë vit, shpërndarja në bankë do të nisë nga 1 prilli, eksperti Kujtim Hoxha jep detaje për bonusin që do të marrin të moshuarit
Idajet Beqiri: Ilir Meta i përfshirë në 3 vrasje, ja si tentoi të eliminonte edhe dëshmitaren kyçe të aferës ‘CEZ-DIA’ që do i bëjë gropën në SPAK dhe si i pastroi në bashkëpunim me Sali Berishën 6 miliardë lekë në Afrikë
Avokati Arben Llangozi tregon kush është krahu i djathtë i Edi Ramës që është përfshirë në korrupsion e pastrim parash, ja si SPAK po e heton veçmas nga dosjet “përvëluese” dhe si rrezikon të arrestohet për zhdukjen e 10 milionë eurove ...
Spartak Ngjela plas “bombën”: Ilir Meta është tmerruar nga drejtësia, SPAK i ka gjetur miliona lekë, ja pse do të ketë arrestime të reja në mazhorancë
Ja si është “pushtuar” administrata nga familjarët e deputetëve dhe politikanëve, nga Evis Kushi, Etilda Gjonaj, deri te Lindita Nikolla dhe Ferdinad Xhaferraj
Shkodra, përpara legjendës "Rozafa", ka historinë Teuta!
Shkruar nga Besi Bekteshi 11 Shtator 2020
Gjithmonë vizitorët sllavë, kryesisht të tillë, por dhe jo sllavë sa hyjnë në kështjellën e Shkodrës interesohen për legjendën e Rozafës. Sigurisht legjendë, pa asnjë të vërtetë dhe me lidhje të Mesjetës së hershme sllave, apo më mirë të themi serbe. Pakuptimisht kjo legjendë, ka zbehur historitë e mëdha të kështjellës së Shkodrës që nga antikiteti Ilir dhe më vonë. Legjenda e Rozafës dhe emri i saj i huazuar nga Lindja kryesisht nga sundimi serb dhe sllav. Ka plot popuj mistikë dhe që legjendën e kanë parësore, sllavët kryesisht, sepse kanë më pak histori, por ne (një pjesë e artit dhe kulturës) legjendën e Rozafës e kemi ngritur gabimisht mbi historinë e kështjellës madhështore të Shkodrës. Dje ambasadorja Kim, ishte në Shkodër dhe i bëri elozhe për pavarësinë dhe shpirtin e lirisë të Shkodrës dhe tha gjithashtu se historia e kështjellës së Rozafës e lidh atë personalisht me këtë qytet. Përkthimi në gazeta e fjalës së saj është si gjithmonë gabim, por ajo tha “historia e kalasë Rozafa” dhe jo historia e Rozafës. Nuk kishte parasysh Rozafën legjendë, por historinë e kështjellës së Shkodrës. Sllavët dhe historianografia e tyre, pushtimi dhe sundimi i tyre, kanë dashur gjithmonë deri në Akademinë e Shkencave të tyre dhe ndikimin mbi ne, që më tepër rëndësi të kishte legjenda e Rozafës, gruas së sakrifikuar dhe vëllezërve, se sa antikiteti, qenësia, përkatësia dhe sundimi ilir dhe më vonë shqiptar i Shkodrës. Ju interesonte të kishte legjendë Rozafa se sa histori Teuta. Ose të mungonte historia e Agronit dhe Gentit, sepse mungojnë në atë kohë emrat sllavë dhe mungon historia sllave nga që sllavët në atë kohë, nuk janë askund. Edhe historinë Balshaj e bëjnë Balshiq dhe për Bushatllinjtë krenohen pse me tradhëti e pabesi (jo me trimëri) i kanë prerë kokën Karamahmudit. Maskarenjve të historisë së armiqve pushtues tradicionalë të djeshëm dhe deri në rrethimin 1912-13-të, ju leverdis legjenda Rozafa më tepër se sa historia e luftërave, mbrojtjes dhe gjakut të derdhur për lirinë e pavarësinë në kështjellën e Shkodrës. Në antikitet dhe histori, kështjella e Shkodrës nuk ka patur emrin Rozafa, aspak asnjëherë, sepse nuk është askund i shkruajtur as i përmendur nga askush. Ky emër është lidhur me etninë sllave, religjionin e mbajtur prej tyre dhe sjellë disi para tyre për nder të një qyteti larg shumë larg në Sirinë e sotme i quajtur "Rusaf" ku janë masakruar shenjtorët Sergi e Baku dhe kur dyluftimi sllav ortodoks dhe sigurisht kisha romane e ardhur për herë të parë si religjion në tokat ilire kanë bërë me njëri-tjetrin. Pra ndarja mes kishës lindore dhe perëndimore dhe perandorisë, po ashtu, ka sjellë dhe legjendat e reja e momentet e reja të emrave dhe pushtimeve. Por kështjella e Shkodrës është kështjella e Shkodrës, më përpara religjioneve monoteiste dhe frymës së tyre. Po pra po dhe fryma e pavarësisë, lirisë, janë në historinë Teuta dhe jo te legjenda Rozafa. Kështjella e Shkodrës është shumë më e vjetër se sa legjenda Rozafa (e kjo është apoteoza e transformimit me qëllim të keq etno religjionar) dhe pastaj vetë historia e saj është shumë më e bukur, më e mrekullueshme se sa legjenda e saj. Nuk kanë dashur pushtues dhe armiq të Shkodrës dhe kanë bërë paralele mes historisë e legjendës, mes një të vërtete dhe një sajese, që në fund të besohej sajesa dhe mbi sajesën sllavët të kërkonin dhe kështjellën e Shkodrës. Shpirti i lirisë e i pavarësisë së kështjellës së Shkodrës është te përballja e Teutës me perandorinë më të madhe të kohës ose asaj Romane, Genti gjithashtu, Agroni dhe mbretëria më e madhe Ilire e kështjellës së Shkodrës. Ose dy rrethimet 1474-1478, të cilat ishin më të mëdhatë që Perandoria Osmane ka bërë në Europë përfshi dhe Vjenën për të shkruar një histori lufte dhe rezistence të jashtëzakonshme. Shpirti i lirisë së saj janë përballjet e pashallarëve shqiptarë me portën e lartë, kryengritjet e bashkuara qytetare dhe malësore nën pashallëkun e shkëlqyer shqiptar. Gjaku i luftërave për kështjellën e madhe të Shkodrës, është më i shumti i derdhur në krahasim me të gjitha historitë e kështjellave iliro-shqiptare në një histori mbi 2500 vjeçare. Vetëm rrethimi i Shkodrës dhe kështjellës së saj nga ato që duan legjendën e Rozafës dhe mohojnë Teutën në 1912-n deri në prill të 1913-ës tregon se asnjëherë të tillë ngulmues për legjendën Rozafa, nuk heqin dorë nga historia e tyre legjendare për legjendën për të mohuar historinë madhështore iliro-shqiptare. Shpirti i Pavarësisë së Shkodrës, ai i lirisë në këtë qytet, është pjesë e historisë që të tjerët jo miq të saj qoftë dhe shqiptarë, duan t’ia largojnë duke i përmendur legjendën e Rozafës. E për më tepër fajin më të madh e kanë shqiptarët që duke nënvlerësuar historinë e Teutës, duke mos ngritur në piedestale Teutën, Gentin, Agronin, Balshajt, Karamahmud Bushatin e shumë e shumë njerëzve të lartë të historisë dhe jo legjendës - i bëjnë shërbim legjendave sllave. Ju kanë imponuar legjendën e "bukur" në Shkodër dhe i kanë ndaluar asaj të ketë në mermer figura historike reale të një madhësie të tillë, e cila do t’i bënte qytetit nder dhe lavdi. Pra dhe kur vjen një ambasadore apo ambasador i huaj dhe nuk i shikon këto figura në qytet, kur nuk i shikon në piedestale të lartë, e kupton se qyteti nuk ka kaq fortë të rëndësishme historinë e tij, por legjendën. Kur ndodh që një ambasador që ndan legjendën nga historia, atëherë fajin ua lë qytetarëve të Shkodrës që historinë e kështjellës së Shkodrës e ka mbas legjendës së Rozafës. Sigurisht kjo është gabim dhe për Shkodrën e sotme një faj i madh.