BREAKING NEWS

“Më tha shtyhu pas dhe nxori armën...”/ Efektivi zbulon se çfarë ndodhi mes Ludian Zaimit dhe Çaush Saliasit para vrasjes

“Më tha shtyhu pas dhe nxori armën...”/ Efektivi zbulon se
x
BREAKING NEWS

Kryeministri Rama i jep postin e rëndësishëm ish-deputetes Vasilika Hysi

Kryeministri Rama i jep postin e rëndësishëm ish-deputetes
x
BREAKING NEWS

Kryeministri Rama bën ndryshime të rëndësishme në qeveri

Kryeministri Rama bën ndryshime të rëndësishme në
x
BREAKING NEWS

Spartak Ngjela paralajmëron arrestimin e gjyqtarit të njohur, ja çfarë e ka fundosur

Spartak Ngjela paralajmëron arrestimin e gjyqtarit të njohur, ja
x
BREAKING NEWS

Zgjedhjet për kreun e PD-së/ Komisioni hap kutitë e votimit, sa vota morën Berisha dhe Elezi

Zgjedhjet për kreun e PD-së/ Komisioni hap kutitë e votimit, sa
x
BREAKING NEWS

Covid-19 në Shqipëri/ Vjen lajmi i mirë nga Infektivi, boshatiset spitali

Covid-19 në Shqipëri/ Vjen lajmi i mirë nga Infektivi, boshatiset
x
BREAKING NEWS

I mituri plagoset me armë zjarri, niset me helikopter drejt Tiranës

I mituri plagoset me armë zjarri, niset me helikopter drejt Tiranës
x
BREAKING NEWS

“Është e dhimbshme që të hapësh ekranin dhe pas 30 vitesh të shohësh...”/ Deklarata e fortë e Robert Papës: Edi Rama nuk do të e jap këtë të drejtë nëse vërteton që...

“Është e dhimbshme që të hapësh ekranin dhe pas
x

Opinion / Editorial

Vetëqeverisja dhe decentralizimi në qeverisjen vendore

Vetëqeverisja dhe decentralizimi në qeverisjen vendore

OSBE-ja beson që një çështje e qendrore me rëndësi të tillë nuk duhet të rregullohet me legjislacion ndihmës, apo së paku jo pa baza të hollësishme dhe të  mirëfillta ligjore në legjislacionin primar. Është më shumë përgjegjësi e ligjvënësit, se sa e degës ekzekutive për t’i definuar marrëdhëniet ndërmjet nivelit qendror dhe  vendor. Sidoqoftë, për hir të plotësimit, ky raport i referohet këtij udhëzimi si të zbatueshëm. Ndërrimet në strukturën e kompetencave komunale pritet të bëhen në të ardhmen e afërt. Kjo sigurisht do të merr formën e një projektligji të ri për vetëqeverisje vendore i  cili për momentin është duke u përgatitur nga qeveria, i bazuar në parimet që i përmban Plani i veprimit i  për implementimin e decentralizimit pavarësisht se a do të implementohet plani i veprimit në formën që tani ka, gjasat janë që do të vazhdojë të shërbejë si model primar për strategjinë e qeverisë për decentralizimin .Plani i veprimit parasheh reformën legjislative si hap të parë  të decentralizimit. Reforma legjislative përfshinë: miratimin e tre ligjeve të reja bazë ; rishikimin dhe ndryshimin e legjislacionit të  tanishëm që ka ndikim në kompetencat e komunave; dhe miratimin e ligjeve të reja që  janë të domosdoshme për sistemin e qeverisjes vendore. Kjo tregon që vetëqeverisja  lokale do të bazohet në parimet e Kartës Evropiane për vetëqeverisje vendore, në  veçanti në parimin e subsidiaritetit, dhe do të mbrojë dhe promovojë standardet e  njohura ndërkombëtare për të drejtat e njeriut, duke pasur parasysh veçanërisht nevojat e komuniteteve jo shumicë dhe pjesëtarëve të tyre. Sipas planit të veprimit, Legjislacioni për vetëqeverisje do të përforcojë kompetencat dhe organizimin e 61  bashkive. Në përputhje me kartën, kompetencat  lokale, që duhet të parashihen me ligjin e ardhshëm për vetëqeverisje, ka gjasa që t’i referohen si kompetenca vetanake të bashkive, kompetenca të shtuara  dhe kompetenca të deleguara. Kompetencat janë kompetencat bazë të komunave, brenda fushëveprimit në të cilin ato kanë të drejtë që lirisht të rregullojnë dhe udhëheqin punët e komunës. Kompetencat të shtuara janë ato kompetenca që dalin nga projekti asimetrik i decentralizimit me qëllim të akomodimit sa më të mirë të interesave të atyre komuniteteve. Kompetencat e deleguara janë kompetenca të  nivelit qendror të ushtruara nga bashkitë me qëllim të ofrimit të shërbimeve më të  mira për banorët. Gjatë respektimit të legjislacionit të zbatueshëm në Shqipëri,bashkitë duket të kenë  autorizime të plota dhe ekskluzive në disa fusha të caktuara. Lista e kompetencave për  momentin përfshinë: zhvillimin ekonomik pa planifikimin urban dhe rural;shfrytëzimin dhe zhvillimin e tokave; implementimi i rregulloreve për ndërtim dhe kontrollim të standardeve të ndërtimit; mbrojtjen e mjedisit në nivel lokal; furnizimin dhe mirëmbajtjen e shërbimeve publike.