Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Dëshironi të ushqeheni shëndetshëm? 5 burime të fibrave që duhet t’i merrni tani

Postuar: 16/04/2018 - 09:50

Të ushqyerit në jetën tonë është shumë e domosdoshme për të gjithë ne, që të marrim të gjitha vitaminat dhe mineralet. Një rol të rëndësishëm tek gjithçka që ndodh në trup luajnë fibrat, duke filluar nga mbajtja nën kontroll e peshës, deri tek ulja e rrezikut për t’u prekur nga sëmundjet e zemrës, diabeti, madje edhe disa lloje kanceri. Ja cilat janë disa nga burimet më të mira të këtyre lëndëve ushqyese.

Bajamet

Kokërr për kokërr, bajamet janë një nga frutat e thata më të pasura me fibra, ku sigurojnë rreth 3 gramë për 28 gramë.

Rezultate imazhesh për bajamet

Fasulet

Fasule, janë të mira vetëm për zemrën, por janë gjithashtu një nga ushqimet më të pasura me lëndë ushqyese. Fasulet janë ekonomike dhe të lehta për t’u gatuar. Plus, në 15 gramë fasule mund të merrni gjysmën e sasisë së rekomanduar çdo ditë për fibrat.

Rezultate imazhesh për fasulet

Manaferra

Frutat e pyllit në përgjithësi janë një burim i mirë i fibrave, megjithatë disa prej tyre kanë më shumë se të tjerët. Manaferrat, për shembull, janë ndër frutat më të pasura në fibra. Ato jo vetëm që përmbajnë shumë pak kalori, por janë të pasura edhe në shumë lëndë ushqyese. I shtoni ato në lëngje, kos, drithëra etj.

Rezultate imazhesh për manaferra

Farat e lirit

Farat e lirit janë të pasura me acidet yndyrore omega 3, proteina dhe sigurisht, fibra. Farat e lirit dhe vaji i tyre janë të pasura në acide alfalinolenike (ALA), një acid yndyror omega-3, që është i rëndësishëm për sëmundjet e zemrës, sindromin e zorrës së irrituar, artritin dhe probleme të tjera shëndetësore.

Rezultate imazhesh për farat e lirit

Bollguri

Bollguri ka një formë kremoze dhe përmban 6 gramë fibra në vetëm 1/3 filxhan. E mendoni bollgurin si një sfungjer që ul nivelet e lipoideve dhe ju mban të ngopur.

Rezultate imazhesh për bollguri

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 
Total votes: 2

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 17/07/2018 - 23:00

Duke pasur parasysh që kanë pak kalori, dhe shumë veti shëndetësore mos hiqni dorë nga qershitë, por duhet të jenë të freskëta dhe të pjekura mirë. Më poshtë janë disa nga vlerat e këtij fruti.

Postuar: 17/07/2018 - 22:45

Normat e lejuara të PH në gjak janë 7.35 dhe 7.45 që do të thotë që duhet të jetë lehtësisht ba

Postuar: 17/07/2018 - 22:08

Shalqini është i mirë sepse stimulon heqjen e gurëve në veshka.

Postuar: 17/07/2018 - 22:04

Rreziku i formimit të gurëve në veshka është i lartë edhe falë konsumit të sheqerit.

Postuar: 17/07/2018 - 21:56

Kumbulla e zezë është burimi kryesor i të ardhurave për të paktën 140 prodhues të vegjël dhe të m

Postuar: 17/07/2018 - 20:56

Farat e susamit ofrojnë yndyrna të shëndetshme që përmirësojnë shëndetin e lëkurës dhe jo vetëm.

Postuar: 17/07/2018 - 20:28

Vajzat dhe zonjat që janë të përkushtuara ndaj kujdesit të lëkurës e dinë mirë se ç’kënaqës