Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Shenjat që tregojnë se po ushqeheni keq

Postuar: 16/01/2018 - 10:24

Si të dalloni nëse keni mungesa ushqimore dhe si t’i korrigjoni ato?

Kequshqyerja apo ushqyerja e pamjaftueshme mund te reflektohet edhe ne shenja fizike, përveç atyre metabolike. Këto shenja nuk janë gjithmonë specifike dhe shpeshherë mund te reflektojnë mungesë të një sërë lëndësh ushqyese apo situatash që nuk lidhen detyrimisht me ushqimin.

P.sh., buzët e çara në anë, mund të shkaktohen nga mungesa e vitaminave B, por mund të rezultojnë edhe si pasojë e djegies në diell apo e dehidratimit.

Zakonisht shenjat klinike shfaqen në ato pjesë të trupit të cilat kërkojnë rigjenerim më të shpejtë, si p.sh. flokët, thonjtë, lëkura dhe aparati tretës (përfshirë këtu gojën dhe gjuhën). Me poshtë renditen disa nga simptomat, të cilat shfaqen në fazë relativisht të avancuar të mungesës ushqimore.

Flokët

Flokë pa shkëlqim, të thatë, që bien, apo që këputen lehtësisht, mund të lidhen me mungesë vitamine C, Proteinash, Zinku, Hekuri ose thjesht me mohimin apo abuzim me lëndët qe trajtohen.

Këshillë: shtoni konsumin e lëngut të portokallit, arrave të Brazilit, farave të kungullit dhe vezëve

Sytë

Sy të zbehte (mungese hekuri); me njolla, të thatë (mungesë vitamine A); të kuq në cepa (mungese vitaminash B). Arsye të tjera mund të jenë anemia e cila nuk shkaktohet nga mënyra e të ushqyerit, çrregullime të syve, alergji, moshim.

Këshille: Shtoni konsumin e thjerrave, karotave dhe mishit të kuq.

Buzët

Buzë të thata, të çara apo me plagë në anë (mungesë vitaminash B).

Këshille: merrni suplement te majasë ushqimore, konsumoni shpesh bulmetin, tërshërën, grurin, fasulet dhe peshkun.

Goja dhe mishrat e dhëmbëve

Mishra që gjakosen (mungese vitaminë C); gjuhë e lëmuar (mungese vitaminash B); ulje te shqisës së shijimit (mungese Zinku). Arsye te tjera mund te jene sëmundjet periodontale apo mungese higjiene e gojës.

Këshillë: konsumoni me shpesh brokolin, agrumet, mishin e kuq, farat e kungullit dhe ostriket.

Lëkura

Vështirësi në mbyllje të plagëve (mungesë proteinash, vitaminë C, Zinku); e thatë, e ashpër, pa yndyrë (mungesë acidesh lymore esenciale në dietë, mungese proteinash, vitaminash A dhe B); me hematoma apo gjakosje nën lëkurë (mungesë vitaminë C dhe K); e zbehtë (mungese hekuri)

Këshillë: konsumoni me shpesh vezën, domatet, panxharin, karotat, lakrën e kuqe, gjizën dhe sardelet.

Thonj

Thonj me valëzime (mungesë proteinash); në formë luge, të zbehtë (mungesë hekuri)

Këshillë: konsumoni shpesh thjerrat, panxharin.

Të tjera

Dementia, neuropati periferike (mungesë vitaminash B); gjëndra limfatike te ënjtura ne dy anët e qafës (mungese proteinash, Jodi); këmbë të harkuara (mungesë vitamine D)

Këshillë: konsumoni me shpesh prodhimet e detit, vezët, hurmat, shegët dhe merrni vaj të mëlçisë së merlucit në forme suplementi.

 

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 
Total votes: 39

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 15/08/2018 - 11:44

Truri është organi më i rëndësishëm i gjithë trupit tonë. Ai rregullon të gjitha funksionet vitale, si dhe vendin ku ndërgjegjja jonë, mendimet tona dhe personaliteti ynë dalin.

Postuar: 15/08/2018 - 11:18

Në kultivimin e ananasit nuk përdoren pesticide dhe mjete të tjera mbrojtëse.

Postuar: 14/08/2018 - 23:48

Mjeku i Qendrës Spitalore Universitare “Nënë Tereza” (QSUT) Tritan Kalo ka reaguar në

Postuar: 14/08/2018 - 22:35

Një grup shkencëtarësh nga Hong Kongu thonë se kanë zbuluar një sëmundje të re mjaft të përhapur

Postuar: 14/08/2018 - 22:32

Ky frut është çelësi i energjisë tuaj.

Postuar: 14/08/2018 - 22:28

Rreth 70% e femrave në fazat e para të njërës prej formave më të zakonshme të kancerit të gjirit

Postuar: 14/08/2018 - 22:23

Përpjekjet për të filluar familje nuk janë të lehta.