Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Cilat janë vitaminat për trurin? Ja 4 burime natyrale ku mund ti gjejmë ato

Postuar: 15/08/2018 - 11:44

Truri është organi më i rëndësishëm i gjithë trupit tonë. Ai rregullon të gjitha funksionet vitale, si dhe vendin ku ndërgjegjja jonë, mendimet tona dhe personaliteti ynë dalin. Për këtë arsye, duke u kujdesur për të është shumë e rëndësishme. Në këtë artikull do të flasim për vitaminat kryesore për trurin.

Njohja e këtyre ushqyesve mund të jetë veçanërisht e dobishme nëse vini re se jeni shumë të lodhur ose që performanca juaj mendore nuk është 100% e potencialit të saj.

Cilat janë vitaminat për trurin?

Vitaminat janë një seri substancash natyrore të nevojshme për funksionimin e duhur të trupit tonë. Ato gjenden natyrshëm në ushqimet që konsumojmë, prandaj një dietë e ekuilibruar duhet të jetë e mjaftueshme për t’i mbajtur ato në nivele adekuate.

Ndër të gjitha vitaminat ekzistuese, disa kanë një efekt veçanërisht pozitiv në tru dhe në funksionet e tij kryesore. Kështu, për shembull, mund të përmirësojmë kujtesën tonë ose vëmendjen tonë

Problemi është se ndonjëherë dieta jonë nuk është aq optimale sa duhet. Për këtë arsye, është e rëndësishme të njihni vitaminat më të rëndësishme për trurin dhe në cilat ushqime mund t’i gjeni.

Vitamina A.

Vitamina B1.

Vitamina C.

Vitamina D.

Le të shohim secilin prej tyre.

Vitamina A

Vitamina A, e njohur edhe si beta-carotene, është një nga vitaminat për trurin që ndihmon më shumë për kujtesën. Disa studime e kanë lidhur këtë substancë me një mbrojtje kundër degjenerimit njohës dhe një përmirësim të përgjithshëm të aftësive mendore. Është zbuluar gjithashtu se mungesa e vitaminës A mund të shkaktojë probleme serioze, siç është verbëria e përhershme.

Ku gjendet kjo vitaminë kaq e dobishme për trurin tonë? Beta-carotene është një pigment i kuq-portokalli që gjendet në ushqime të ndryshme të tilla si karota, kungull, mango ose papaja. Për këtë arsye, të hahet frut i kësaj ngjyre mund të të ndihmojë nëse vëreni të keni probleme kujtese.

Vitamina B1

E dyta nga vitaminat për trurin në listën tonë njihet edhe si tiaminë. Është një nga komponentët më të rëndësishëm për trurin dhe sistemin nervor, gjithashtu luan një rol kyç kur bëhet fjalë për kthimin e ushqimit në energji. Ajo gjithashtu ndërhyn në funksione të tjera jetësore, të tilla si qarkullimi i gjakut ose futja e glukozës.

Sa i përket efektit të saj në tru, është vërtetuar se mungesa e vitaminës B1 mund të shkaktojë disa pasoja negative: nga humbja e kujtesës deri tek depresioni përmes sindromës shkatërruese Korsakoff, tipike për njerëzit që kanë abuzuar me alkoolin gjatë jetës.

Kjo substancë shumë e rëndësishme për trupin gjendet kryesisht në mish (si pule, mish derri apo viçi), si dhe në fruta të thata, disa fruta dhe perime.

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 
Total votes: 7

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 20/09/2018 - 20:39

Janë të njohura cilësitë e saj qetësuese, por ajo që dihet më pak është fakti që aspirina shërben edhe si përbërja bazë për maskë fytyre – një nga maskat më të suksesshme, me përbërës natyralë.

Postuar: 20/09/2018 - 19:38

A e dini se dhimbja më e vogël e dhëmbëve, mund të jetë shenjë e një problemi në trupin tuaj?

Postuar: 20/09/2018 - 18:37

Vegjetarianët jetojnë mesatarisht tetë vjet më gjatë se të tjerët.Polemikat mes vegjetarianëve dh

Postuar: 20/09/2018 - 18:21

Keni vënë re kruarje të tmerrshme “atje poshtë”?

Postuar: 20/09/2018 - 18:11

Dëgjimi i një fishkëllimi të vazhdueshëm në vesh, tringëllimë në vesh, nuk është vetëm i bezdissh

Postuar: 20/09/2018 - 17:54

Shumë prej jush nuk e dinë se kripa sjell përfitime të pabesueshme për flokët tona.

Postuar: 20/09/2018 - 17:44

Shpesh kemi dëgjuar për rastet kur njerëzit kanë shitur organet e tyre në këmbim të parave për të