BREAKING NEWS

“Të gjitha gati brenda vitit 2021”, Rama jep lajmin fantastik

“Të gjitha gati brenda vitit 2021”, Rama jep lajmin fantastik
x

Shëndeti

Dietë e shëndetshme dhe e ekuilibruar, zbuloni bishtajoret që mund të konsumohen për të parandaluar diabetin dhe kolesterolin

Dietë e shëndetshme dhe e ekuilibruar, zbuloni bishtajoret që

Nëse ka një ushqim që nuk mund të mungojë në një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, pa dyshim që janë bishtajat. Ato i japin organizmit proteina, fibra bimore dhe ndihmojnë gjithashtu në parandalimin e diabetit dhe kolesterolit. Në fakt, ato janë në gjendje të ulin nivelet e LDL (lipoproteina me densitet të ulët), kolesterolin e keq, dhe gjithashtu, duke pasur një indeks të ulët glicemik, ato gjithashtu ndihmojnë në stabilizimin e një vlere tjetër të rëndësishme, siç është sheqeri në gjak.

Bishtajoret janë perfekte për ata që duhet të jenë të kujdesshëm për mos të fituar peshë dhe, në të njëjtën kohë, duan të ruajnë masën e muskujve.

Bukuria e bishtajoreve është se ka lloje të ndryshme, të cilat pak a shumë plotësojnë të gjitha shijet, të cilat mund të gjenden në të gjitha stinët dhe që mund të hahen në shumë mënyra, nga supat në dimër në sallatat e verës që kalojnë përmes një larmi të madhe recetash.

Le të shohim se cilat lloje të bishtajoreve janë më efektive në luftën kundër diabetit dhe kolesterolit.

Ndër bishtajoret që thjesht nuk mund të mungojnë në dietën tonë janë thjerrëza: në të vërtetë, ato janë një kurë e të gjitha për uljen e kolesterolit, pasi ato ndihmojnë në uljen e niveleve të LDL në gjak dhe promovojnë thithjen e kolesterolit dhe fusim në organizëm me ushqimin, si atë të acideve biliare që derdhen në fshikëz e tëmthit. Ato janë gjithashtu të pasura me fibra, Omega 3 dhe hekur dhe sjellin një sasi të mirë të proteinave bimore.

Qiqrat janë gjithashtu shumë të dobishme, një përqendrim i magnezit, fibrave dhe folateve, kjo e fundit veçanërisht e rëndësishme për uljen e homocisteinës, një aminoacid përgjegjës për rritjen e rrezikut të sulmit në zemër dhe goditje në tru. Ato gjithashtu ndihmojnë në uljen e rrezikut të llojeve të tjera të sëmundjeve kardiovaskulare, sepse përmbajtja e tyre e magnezit përmirëson qarkullimin e gjakut dhe për këtë arsye furnizimin e oksigjenit në indet.

Edhe fasulet nuk duhet të nënvlerësohen, veçanërisht ato të bardha, të cilat lejojnë të ulin nivelin e kolesterolit LDL me rreth 10%. Ato mund të hahen në shumë mënyra dhe ato sjellin gjithashtu proteina perimesh. Janë praktikisht të domosdoshme në një dietë vegjetariane ose vegane.

Mos të harrojmë bizelet, me indeksin e tyre minimal të glicemisë që i bën ata veçanërisht të përshtatshëm për ata që vuajnë nga diabeti i tipit 2. Ato mund të përdoren gjithashtu si pjatë anësore sepse ato kanë aftësinë të zvogëlojnë kulmin e glicemisë që ndodh pas çdo vakti dhe për këtë arsye lejojnë për të asimiluar karbohidratet më ngadalë dhe për këtë arsye të parandaluar sheqernat të arrijnë shumë shpejt në gjak.

Më në fund, gjejmë një lloj bishtajore që shijohet më së miri në pranverë dhe verë: bathët. Ato përmbajnë fibra, ujë dhe proteina, janë pothuajse plotësisht pa yndyrë. Janë një ushqim me pak kalori nëse hahen të freskëta dhe ndihmojnë lëvizshmërinë e zorrëve dhe diuresën. Ato janë gjithashtu të pasura me hekur, kështu që rekomandohen për ata që vuajnë nga anemia. Falë përmbajtjes së pasur të fibrave, ato ndihmojnë në parandalimin e kolesterolit dhe diabetit, sepse ata mbajnë nën kontroll sheqerin në gjak.