Lajme të tjera
BREAKING NEWS

Prag lufte mes Turqisë dhe Greqisë! Kryeministri Rama befason gazetarin grek, ja çfarë i thotë për Erdogan

Prag lufte mes Turqisë dhe Greqisë! Kryeministri Rama befason
x

Shëndeti

Hidhni pilulat për gjumë! Ju mjafton vetëm gjysëm lugë çaji nga kjo erëz dhe ju do të flini si një fëmijë

Hidhni pilulat për gjumë! Ju mjafton vetëm gjysëm lugë

Njerëz të panumërt në botë vuajnë nga pagjumësia dhe kanë probleme me gjumin. Për shkak të ritmit të shpejtë të jetës dhe të ushqyerit keq, për fat të keq kjo gjithashtu ndikon në cilësinë e gjumit. Çrregullimi i gjumit është shumë shqetësues dhe shkat ërrues, dhe ndikon në çdo element të jetës.

Çrregullimi i gjumit mund të jetë rezultat i disa elementeve biologjike, të ushqyerit jo të shëndetshëm, të kushteve psikiatrike dhe fizike.

Këto janë kushtet që mund të çojnë në probleme me gjumin:

Dhi mbje në qafë dhe mbrapa,
Ankthi dhe Depre sioni,
Sëm undje tiroide,
Astma,
Reaksione alergjike,
Probleme me lukthin dhe stomakun,
Artritis.

Çrregullimet e gjumit gjithashtu mund të shkaktohen nga komponimet dhe aktivitetet e veçanta, siç janë alkooli, kafeina, nikotina, në një masë të madhe veçanërisht ushqimi i nxehtë, para gjumit. Çrregullimet e gjumit ndikojnë në jetë dhe mund të rrisin rrezikun e ankthit dhe hipertensionit.

Këto janë simptomat më tipike të çrregullimeve të gjumit:

Stresi dhe ankthi.
Kujtim i dobët.
Përqendrimi i dobët
Lodhje e madhe gjatë ditës.
Irritimet.
Lodhje.

Përdorimi i arrëmyshk ose arrë muskat ang (nutmeg) lat(myristica)

Është një trajtim jashtëzakonisht efektiv kur bëhet fjalë për çrregullimin e gjumit. Kjo erëze ka përfitime të shumta shëndetësore, të tilla si çelës për detoksifikimin të trupit, ndihmon tretjen e ushqimit, përmirëson sistemin imunitar, përmirëson shëndetin e lëkurës dhe përmirëson qarkullimin e gjakut. Përveç kësaj, ai ka një qetësues të moderuar që punon me efikasitet kur është fjala për çrregullimin e gjumit.

Përzierni vetëm një gjysmë lugë të çajit me arrëmyshku me një gotë me ujë të nxehtë. Konsumoni këtë 4-5 orë para gjumit.