BREAKING NEWS

Gati 4 mijë testime! Ja sa raste të reja me COVID u regjistruan në 24 orët e fundit në Shqipëri, zbulohen zonat më 'të nxehta'

Gati 4 mijë testime! Ja sa raste të reja me COVID u regjistruan
x

Shëndeti

Kardiologu më i mirë i Evropës jep dietën 5-ditore që nuk duhet ta humbisni: Mënyra më e sigurt për të humbur 7 kg

Kardiologu më i mirë i Evropës jep dietën 5-ditore që

Një dietë e mirë është gjithmonë e domosdoshme për secilin nga ne. Nëse ju apo ndonjë i afërm i juaji keni probleme me mbipeshën, ne sot do t’ju tregojmë një plan të plotë dietor.

Kjo dietë është konceptuar nga një kardiolog i njohur europian. Burimi kryesor i proteinave në këtë dietë janë vezët. Sigurisht mos harroni të ushtroni dhe aktivitet fizik sepse ka shumë rëndësi.

Dita 1
Dreka: 1 portokall, 1 filxhan me kos dhe 1 vezë;
Darka: 2 vezë të ziera, 2 copa tost, gjysmë kastraveci, pak peshk dhe 2 domate;

Dita 2
Dreka: 1 portokall, 1 filxhan kos, 1 vezë e zier;
Darka: 125 gramë mish të kuq, një filxhan me kafe ose çaj pa sheqer, një portokall;

Dita 3
Dreka: 1 kastravec, 1 portokall, 1 vezë e zierë;
Darka: 125 gramë mish i kuq, pak tost dhe një filxhan me kafe ose çaj pa sheqer;

Dita 4
Dreka: tost, 1 portokall, 125 gr djathë;
Darka: e njëjtë si darkat e tjera;

Dita 5
Dreka: tost, 200 gr peshk i gatuar, 1 domate;
Darka: Karota të ziera dhe patate;