BREAKING NEWS

Një oficer policie dhe një ushtarak, pjesë e grupeve kriminale/ Nga masakrat tek atentatet, Policia në konferencë urgjente, zbardhen detajet e super-operacionit: Ishin vrasës me pagesë

Një oficer policie dhe një ushtarak, pjesë e grupeve kriminale/
x
BREAKING NEWS

Super-operacion në Durrës, shkatërrohet grupi kriminal, arrestohen 15 persona të dyshuar për vrasje. Detajet

Super-operacion në Durrës, shkatërrohet grupi kriminal,
x
BREAKING NEWS

I pari në vendin tonë që fiton betejën/ U shkarkua nga KPA, prokurori i njohur i Tiranës fiton gjyqin në Strasburg

I pari në vendin tonë që fiton betejën/ U shkarkua nga KPA,
x
BREAKING NEWS

Publikimi i të dhënave, gazetari Koka bën deklaratën e fortë dhe paralajmëron: Nëse publikohet Memex e gjithë organizata e Policisë së Shtetit rrëzohet, ja kush janë ata që cënohen më shumë

Publikimi i të dhënave, gazetari Koka bën deklaratën e
x
BREAKING NEWS

Sulmi kibernetik/ Ish-kreu i policisë, Hajdarmataj bën paralajmërimin e fortë: Nëse grupet kriminale marrin në dorë sistemin MEMEX do të ketë pasoja, kjo situatë...

Sulmi kibernetik/ Ish-kreu i policisë, Hajdarmataj bën
x
BREAKING NEWS

Zgjedhjet për kryetarin/ Plas keq mes Kokalarit dhe Sekretarit të FRPD: Kë gënjeni ju, budallenj na dini?

Zgjedhjet për kryetarin/ Plas keq mes Kokalarit dhe Sekretarit të
x
BREAKING NEWS

Publikimi i të dhënave/ Klodiana Lala sulmon qeverinë: Po gënjejnë, institucionet e dinë shumë mirë se cilat sistemi janë sulmuar dhe ç’të dhëna janë marrë

Publikimi i të dhënave/ Klodiana Lala sulmon qeverinë: Po
x
BREAKING NEWS

Sulmet kibernetike/ Eksperti i sigurisë plas deklaratën e fortë dhe paralajmëron: Hakerat kanë tentuar sulmin në bankat e nivelit të dytë, po tentohet të...

Sulmet kibernetike/ Eksperti i sigurisë plas deklaratën e fortë
x

Shëndeti

A mund të çojë mungesa e gjumit në shtim të peshës? Ja çfarë thonë ekspertët

A mund të çojë mungesa e gjumit në shtim të

Gjumi adekuat dhe cilësor është një pjesë e rëndësishme e një plani të shëndetshëm për humbje peshe. Më e rëndësishmja, hulumtimet kanë treguar se privimi i gjumit gjatë dietës mund të zvogëlojë humbjen e peshës dhe të inkurajojë ngrënien e tepërt.

Një hipotezë e zakonshme për marrëdhënien midis peshës dhe gjumit përfshin se si gjumi ndikon në oreksin. Ndërsa ne shpesh mendojmë për oreksin si vetëm një çështje të rënkimit të stomakut, ai në fakt kontrollohet nga neurotransmetuesit, të cilët janë lajmëtarë kimikë që lejojnë neuronet (qelizat nervore) të komunikojnë me njëri-tjetrin. Neurotransmetuesit ghrelin dhe leptin mendohet se janë qendrore për oreksin.

Gjumi dhe çrregullimet metabolike


Metabolizmi është një proces kimik në të cilin trupi konverton atë që hamë dhe pimë në energji të nevojshme për të mbijetuar. Të gjitha aktivitetet tona kolektive, nga frymëmarrja te stërvitja dhe gjithçka në mes, janë pjesë e metabolizmit. Aktivitete të tilla si ushtrimet mund të rrisin përkohësisht metabolizmin, por gjumi jo. Metabolizmi në fakt ngadalësohet me rreth 15% gjatë gjumit, duke arritur nivelin më të ulët në mëngjes.

Në fakt, shumë studime kanë treguar se privimi i gjumit zakonisht çon në disrregullim metabolik. Gjumi i dobët shoqërohet me rritjen e stresit oksidativ, intolerancës ndaj glukozës (sheqerit) dhe rezistencës ndaj insulinës. Gjithashtu mund të rrisë mundësitë për të ngrënë dhe më pak gjumë mund të prishë ritmet cirkadiane, duke çuar në shtim në peshë.

Si lidhet gjumi me aktivitetin fizik?

Mungesa e gjumit mund të rezultojë në më pak energji për stërvitje dhe aktivitet fizik. Ndjenja e lodhjes gjithashtu mund t’i bëjë sportet dhe ushtrimet më pak të sigurta, veçanërisht aktivitete të tilla si ngritja e peshave dhe/ose ato që kërkojnë ekuilibër. Ndërsa studiuesit janë ende duke punuar për të kuptuar këtë lidhje, dihet se stërvitja është thelbësore për ruajtjen e humbjes së peshës dhe shëndetin e përgjithshëm.

Ushtrimi i rregullt mund të përmirësojë cilësinë e gjumit, veçanërisht nëse ai ushtrim përfshin dritë natyrale. Ndërsa edhe një shëtitje e shkurtër gjatë ditës mund të ndihmojë në përmirësimin e gjumit, më shumë aktivitet mund të ketë një ndikim më dramatik. Angazhimi në të paktën 150 minuta ushtrime me intensitet të moderuar ose 75 minuta ushtrime me intensitet të fuqishëm në javë mund të përmirësojë përqendrimin gjatë ditës dhe të zvogëlojë përgjumjen gjatë ditës.