Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Konsumoni këto ushqime nëse keni probleme me gjëndrën tiroide

Postuar: 10/09/2018 - 07:10

 

 
Nëse keni hipotireozë ose vuani nga sëmundja Hashimoto, e cila shkakton ngadalësimin e punës së gjëndrës tiroide, ju duhet të jeni të kujdesshëm në lidhje me dietën.
 
Ne ju japim këshilla se cilat ushqime duhet të hani nëse keni probleme të tilla shëndetësore.
 
Ushqimet e pasura me jod, tirozinë, zink dhe selen do të përmirësojnë funksionimin e gjëndrës tiroide së ngadalësuar.
 
Peshk
 
Peshqit si salmoni, sardelet, trofta dhe tonat janë të pasura me acide yndyrore omega-3 dhe në përgjithësi janë të mira për shëndetin, pasi janë burim i shkëlqyeshëm i selenit.
 
Arra
 
Përmbajnë sasi të madhe të selenit, sidomos lajthi, makadamia, arra indiane dhe braziliane. Një grusht arra do t'ju shërbejë si një vakt i shpejtë në ditë dhe mund t'i konsumoni së bashku me sallata ose makarona të ndryshme.
 
Fruta dhe perime të freskëta në vend të trajtimit të ngrohjes
 
Fitimi në peshë është një nga simptomat e hershme të hipotiroidizmit. Për të zvogëluar peshën trupore, por në të njëjtën kohë të ruani shëndetin e trupit tuaj dhe gjëndrës tiroide, është e rëndësishme të hani perime dhe fruta të freskëta në vend të ushqimit të përpunuar termikisht, pasi është më i shëndetshëm.
 
Trajtimi termik humb ushqyesit, të cilat janë të nevojshme për gjëndrën tiroide ose trupin tonë.
 
Algat e detit
 
Ekspertët kanë vënë re një lidhje midis mungesës së vitaminës D dhe sëmundjes së Hashimotos. Ky ushqim gjendet shpesh në një meny vegjetarian dhe është i shkëlqyeshëm për tiroide, pasi përmban një përqendrim të lartë të jodit. Kjo lëndë ushqyese është thelbësore për funksionimin e duhur të tiroides dhe prodhimin e hormoneve të tij. Algat e detit janë të pasura me fibra, kalcium dhe vitamina A, B, C, E, K.
 
Bishtajoret
 
Hipotireoza shkakton mungesë energjie dhe ne mund ta aktivizojmë trupin me ndihmën e bishtajoreve të ndryshme, të cilat janë të pasura me proteina, antioksidantë, karbohidrate komplekse, vitamina dhe minerale.
 
Ato përmbajnë fibra dhe janë të shkëlqyeshme për tretje. Fasulet, bizelet, fasulet dhe thjerrëzat duhet të shtohen në dietën tuaj.

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 17/02/2019 - 22:56

Konsumimi i përditshëm i vetëm një grami shafran mund të ndikojë në përmirësimin e memories afatshkurtër.
 

Postuar: 17/02/2019 - 22:47

Tani që mësimi në shkolla ka filluar përsëri, është koha e përkryer për të menduar për ushqimet

Postuar: 17/02/2019 - 20:01

Domatet janë të pasura me likopene që ngadalësojnë procesin e plakjes.

Postuar: 16/02/2019 - 23:53

Vaji i ullirit është padiskutim mbreti i tryezës dhe një prej ushqimeve më të rëndësishme të diet

Postuar: 14/02/2019 - 20:24

Ushqimi pikant është i preferuar për shumë persona
 

Postuar: 14/02/2019 - 20:18

Rukola është një fabrikë me vlera ushqyese fantastike falë pranisë së kripërave minerale duke për