Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Kurat natyrale kundër gurëve në veshka, ushqimet që duhet të shmangni

Postuar: 12/07/2018 - 13:48

Vitamina B6 që gjendet te arrorët ul nivelet e kalçiumit në organizëm dhe duhet marrë një sasi prej 50 mg e saj çdo ditë.

Gurët në veshka përbëhen ose nga kripëra minerale ose nga kripëra të tjera acidike.

Gurët formohen për shkaqe të ndryshme, ku përfshihen: ushqyerja e keqe, suplementët sintetikë të kalçiumit, dehidratimi, alergjitë, mbipesha dhe mungesa e aktivitetit fizik.

Uji

Dehidratimi është një nga shkaktarët më të mëdhenj të gurëve në veshka. Përpiquni të pini nga 250 deri në 500 ml, pra një ose dy gota ujë çdo orë.

Barishtet

Njerëzit që kanë një regjim ushqimor me bazë bimore kanë më pak gurë në veshka dhe probleme me to.

Lëngu I Limonit

Nëse e përzieni lëngun e limonit me ujë të ngrohtë, do të vëreni një reduktim të gurëve.

Ushqimet Me Magnez

Ushqimet e pasura me magnez siç janë avokado dhe banania, pakësojnë rrezikun e formimit të gurëve.

Ushqimet që shkaktojnë gurë në veshka

Ushqimet e pasura me acid oksalik

Në këtë listë përfshihen: spinaqi, domatet, patëllxhani, panxhari, selinoja, patatja e ëmbël, kikirikët, bajamet, boronicat, manaferrat, luleshtrydhet, majdanozi dhe kakaoja.

Lëngu i qitros

Lëngu i qitros duhet shmangur sepse rrit rrezikun e formimit të gurëve të veshkave.

Mishrat e përpunuar

Këto produkte shkaktojnë akumulim të kalçiumit në veshka, që nxit formimin e gurëve.

Ushqimet e pasura me kalçium

Shmangni produktet e bulmetit si qumështi apo djathërat e përpunuar që shkaktojnë një akumulim të tepërt të kalçiumit në organizëm.

Kafeina

Kafeina e dehidraton organizmin dhe përkeqëson situatën me gurët në veshka.

5 Trajtimet më të mira natyrale kundër gurëve në veshka

Magnezi

Magnezi është një mineral që pengon formimin e gurëve në veshka.

Konsumoni 250 mg magnez dy herë në ditë.

Vitamina B6

Vitamina B6 ul nivelet e kalçiumit në organizëm dhe duhet marrë një sasi prej 50 mg e saj çdo ditë.

Atë e gjeni te arrorët si bajamet, arrat e tj.

Lexon këtu për ushqimet e pasura me vitaminë B6.

Vitamina E

Sipas të dhënave, kjo vitaminë ul nivelet e acideve dhe kalçiumit në organizëm.

Ushqimet ku gjendet vitamina E.

Ekstrakti I Boronicës Së Kuqe

Ky ekstrakt që tretet në ujë ul nivelet e kalçiumit në urinë.

Ekspertët rekomandojnë konsumin e 400 mg dy herë në ditë.

Aloe Vera

Lëngu i aloe verës pakëson sasinë e kristaleve në veshka.

Ekspertët rekomandojnë konsumin e çerek gote me lëng aloe në ditë.

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 
Total votes: 5

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 18/09/2018 - 21:53

A e keni menduar ndonjëherë se çfarë i ndodh trupit kur e lini kafen? Videoja ju shpjegon një gjë të tillë.

 
 
 

Postuar: 18/09/2018 - 21:10

Numri i spermatozoideve te meshkujt e Amerikës Veriore, Europës, Australisë dhe Zelandës së re ës

Postuar: 18/09/2018 - 19:55

A e dini se nuk mjafton vetem te hiqni dore prej ushqimeve, por rendesi ka edhe kombinimi i atyre

Postuar: 18/09/2018 - 19:52

Është lajmi që presin miliona persona dhe familjarë të tyre në të gjithë botën.

Postuar: 18/09/2018 - 19:34

Nëse deri më tani ju është thënë se frutat duhen konsumuar gjithmonë pas vaktit ushqimor, na lejo

Postuar: 18/09/2018 - 18:50

Studiuesit kanë nisur t’i kushtojnë shumë vëmendjen kujdesit për fëmijët.

Postuar: 18/09/2018 - 18:23

Nëse po kërkoni për një mënyrë efektive dhe të sigurt ka një solucion që do përmirësojë higjenën