BREAKING NEWS

Kryeministri Rama ‘ngre’ traun, hapet zyrtarisht rruga e rëndësishme në vendin tonë (VIDEO-LIVE)

Kryeministri Rama ‘ngre’ traun, hapet zyrtarisht rruga e
x
BREAKING NEWS

Deputetja e njohur shqiptare jep lajmin TRONDITES, rrëqeth me mesazhin dhe ka një lutje për të gjithë: Më është rikthyer sërish tumori në tru. Të mërkurën do duhet prapë me u përballë mes jetës edhe vdekjes!

Deputetja e njohur shqiptare jep lajmin TRONDITES, rrëqeth me mesazhin dhe
x
BREAKING NEWS

Fatos Klosi: Meta po ndjek lojën e Berishës për shkak të pazareve, nuk kanë çfarë humbin dhe duan kreun e opozitës, pas 11 dhjetorit rrezikohet përplasje

Fatos Klosi: Meta po ndjek lojën e Berishës për shkak të
x
BREAKING NEWS

Kreshnik Spahiu publikon foton e Lulzim Bashës dhe bën komentin e papritur: Në varreza me...

Kreshnik Spahiu publikon foton e Lulzim Bashës dhe bën komentin e
x
BREAKING NEWS

Fatos Tarifa plas “bombën”: Korrupsionin e futi Ilir Meta, 40 për qind e buxhetit shkonte në xhepin e tij, paratë i transportonte me çanta

Fatos Tarifa plas “bombën”: Korrupsionin e futi Ilir Meta, 40
x
BREAKING NEWS

Kryeministri Rama uron 29 nëntorin dhe publikon videon me pamjet fantastike nga përfundimi i projektit gjigant: Do të bëhet një korridor lidhës i rëndësishëm Lindje-Perëndim

Kryeministri Rama uron 29 nëntorin dhe publikon videon me pamjet fantastike
x
BREAKING NEWS

Kush është zv.kryeministri që doli tek përgjimet e Rezart Taçit? Braçe shpërthen i revoltuar dhe “hedh topin” tek Arben Ahmetaj: Unë siguroj dokumentin e plotë dhe në atë datë unë kam qenë vetëm deputet

Kush është zv.kryeministri që doli tek përgjimet e Rezart
x

Shëndeti

Një banane para gjumit bën mrekulli në organizmin tuaj

Një banane para gjumit bën mrekulli në organizmin tuaj

Të bësh një sy gjumë nuk mjafton. Gjumi i mirë mbi 7 orë të jep qartësi në të menduar, reflekse të shpejta, humor të mirë dhe organizëm më në formë.

E megjithatë, gjumi nuk vjen sa hap e mbyll sytë dhe ata që arrijnë të flejnë menjëherë na duken si jashtëtokësorë.

Gjatë ditës, kur përballemi me dilemat e ushqyerjes, harrojmë të shqyrtojmë rolin e ushqimeve tek gjumi.

Fundja, gjatë ditës, ai na duket shumë i largët.

Më poshtë do të mësoni për ushqimet që duhet të konsumoni dhe nuk duhet të konsumoni për të fjetur mirë.

Ushqimet më të mira që të vënë në gjumë
Bananet
Bananet përmirësojnë gjumin sepse përmbajnë magnez dhe kalium, dy minerale që qetësojnë muskujt.

Bananet përmbajnë edhe karbohidrate që nxisin gjumin.

Qershitë
Qershitë janë të paktat burime natyrale të melatoninës, substanca kimike që ndihmon të kontrollojë orën e brendshme të organizmit.

Pirja e lëngut natyral të qershisë ofron përmirësime të vogla në kohëzgjatjen dhe cilësinë e gjumit, tek njerëzit që vuajnë nga pagjumësia kronike.

Qumështi
Një gotë me qumësht përpara se të flini gjumë rekomandohet nga të gjithë ekspertët.

Qumështi përmban tryptophan, një amino acid i nevojshëm për qetësinë dhe gjumin.

Drithërat e pasuruar
Karbohidratet në veçanti janë të mira për gjumin.
Provoni drithëra të pasuruar me qumësht ose bukë elbi.

Patatja e ëmbël
Patatja e ëmbël përmban karbohidrate komplekse që promovojnë gjumin por edhe kalium që qetëson muskujt.

Ushqimet Më Të Këqija Për Gjumin
Sallamrat dhe salçicet
Përmbajtja stratosferike e yndyrës në këto ushqime mban larg gjumin.

Yndyra stimulon prodhimin e acidit në stomak dhe urthin dhe ju lë pa gjumë.

Vera
Alkoli është i tmerrshëm për gjumin.

Ai metabolizohet shpejt në sistem dhe nxit zgjimin disa herë gjatë natës.

Për më tepër, alkoli përkeqëson gërrhitjen

Kafeja
Kafeja përmban kafeinë që stimulon sistemin nervor qendror.

Nëse pini kafe në mbrëmje nuk do të jeni në gjendje të flini mirë natën.

Pijet energjike
Pijet energjike përmbajnë shumë kafeinë dhe duhen shmangur edhe nëse synoni t’i pini paradite.

Në shumicën e rasteve, kafeina tek pijet energjike kërkon të paktën tetë orë për tu metabolizuar./AgroWeb.