BREAKING NEWS

Fatmir Mediu zbulon nëse është thirrur nga ambasada e SHBA pas shpalljes non grata të Berishës: U vendos të kishim një qëndrim të përbashkët

Fatmir Mediu zbulon nëse është thirrur nga ambasada e SHBA pas
x
BREAKING NEWS

Sali Berisha nxjerr prapaskenat “bombë: Basha do të futej në burg nëse nuk i bindej këtij ultimatumi! Ja pse për disa kohë nuk mund të shkonte dot në SHBA

Sali Berisha nxjerr prapaskenat “bombë: Basha do të futej
x
BREAKING NEWS

E papritur! Blendi Fevziu nervozohet keq në mes të emisionit me regjinë: Më çmendët

E papritur! Blendi Fevziu nervozohet keq në mes të emisionit me
x
BREAKING NEWS

Rama bën reagimin e papritur: Do të jetë e pabesueshme, do ta dëgjoni shumë shpejt...

Rama bën reagimin e papritur: Do të jetë e pabesueshme, do ta
x
BREAKING NEWS

Çfarë do të bëni nëse qytetarët nuk janë dakord për ‘Ballkanin e Hapur”? Ja çfarë thotë kryeministri Rama: Politika nuk është spektakël si Big Brother që të zihen njerëzit për brava

Çfarë do të bëni nëse qytetarët nuk janë
x
BREAKING NEWS

Pse nuk krijoni një parti të re? Përgjigjet Sali Berisha

Pse nuk krijoni një parti të re? Përgjigjet Sali Berisha
x
BREAKING NEWS

Sali Berisha paralajmëron zhvillime të reja, zbulon se çfarë do të ndodhë të dielën

Sali Berisha paralajmëron zhvillime të reja, zbulon se
x
BREAKING NEWS

Çfarë ndodh nëse Sali Berisha merr Partinë Demokratike? Escobar: Biden dhe Blinken kanë qenë të qartë

Çfarë ndodh nëse Sali Berisha merr Partinë Demokratike?
x

Shëndeti

Pesë ushqimet që nuk kanë më shumë se 100 kalori, janë super dietike     

Pesë ushqimet që nuk kanë më shumë se 100 kalori,

Zakonisht kërkojmë ushqime të vogla që do të na mashtrojnë urinë, por në shumicën e rasteve vaktet e vogla janë gjithashtu bomba kalori.

Ne kemi gjetur dhe ju rekomandojmë pesë ushqime të shijshme të shëndetshme me pak kalori që mund t’i hani pa frikë gjatë ditës.

1.Sandwich i përbërë me mollë me gjalpë arra

Prisni 2 feta të një molle, lyeni me 1 lugë çaji gjalpë arra (p.sh. gjalpë bajamesh, gjalpë kikiriku etj.) dhe më pas bashkojini së bashku! Ky sanduiç kombinon shijen e ëmbël dhe të shijshme me proteina, fibra dhe lëndë ushqyese të tjera të vlefshme, duke rritur ngopjen.

Drithëra
Është një zgjedhje e shijshme, ushqyese dhe e kënaqshme. Zgjidhni një shufër drithërash me më pak se 100 kalori, e cila është e pasur me fibra dhe vitamina B. Nëse, në fakt, po përpiqeni të kontrolloni peshën tuaj, tani mund të gjeni shufra drithërash me pak kalori (rreth 75 kalori për bar), të cilat janë gjithashtu të ulëta në yndyrë dhe sheqer.

Kos me mjaltë dhe drithëra
Përzieni 1 filxhan kos me pak yndyrë me 1 lugë gjelle. mjaltë dhe shtypur në sipërfaqen e tij disa theka me drithëra integrale. Është një snack i ëmbël me vlera të larta ushqyese, i pasur me proteina dhe fibra.

Kokoshka të bëra vetë
Ky është një vakt mbushës me pak kalori, i pasur me fibra, të cilin mund ta përgatisni në shtëpi në vetëm pak minuta, duke përcaktuar përmbajtjen e yndyrës dhe kripës. Shtoni pak vaj ulliri, në vend të kripës shtoni një erëz si paprika dhe nëse dëshironi të rrisni përmbajtjen e proteinave për më shumë ngopje shtoni pak djathë me pak yndyrë.

Tost integral me të bardhë veze dhe avokado
Në një tost integral shpërndani pak avokado të cilën e keni shkrirë me pirun dhe shtoni një të bardhë veze të prerë në feta. Ky është një rostiçeri i shpejtë i pasur me proteina, fibra dhe yndyrna të mira. Thjesht duhet ta provoni!