BREAKING NEWS

Tubimi i 2 Marsit/ Spartak Ngjela paralajmëron Ilir Metën, zbulon kush do ta dënojë rëndë presidentin

Tubimi i 2 Marsit/ Spartak Ngjela paralajmëron Ilir Metën, zbulon kush
x

Shëndeti

Shkoni vonë në shtrat? Ekspertët tregojnë arsyen pse nuk duhet ta bëni më

Shkoni vonë në shtrat? Ekspertët tregojnë arsyen pse nuk

Të shkosh në shtrat vonë, rrit mundësinë e rritjes së peshës dhe sëmundjeve të caktuara.Për të jetuar mirë dhe gjatë, dihet që jetesa është ajo që ka më shumë rëndësi. Dhe, kur flasim për stilin e jetës, nënkuptojmë se në të cilën përveç të ushqyerit mirë dhe stërvitjes gjatë ditës, vendosen një seri e tërë shprehish të shëndetshme, siç është, për shembull, ajo e të fjeturit herët dhe të zgjoheni brenda një kohe të caktuar.

Të shkosh për të fjetur vonë dhe të zgjohesh vonë në mëngjes është në të vërtetë i dëmshëm për trupin, deri në atë pikë sa të çon në rritjen e rrezikut për të hasur disa sëmundje me kalimin e kohës.

Për më tepër, të shkoni në shtrat vonë, madje ju bën me dhjam. Dhe nuk është një thënie e thjeshtë. Në të vërtetë, shkenca e konfirmon këtë. Kjo është arsyeja pse të shkosh në shtrat vonë, ju bën të merrni peshë. Hulumtimi është kryer nga Instituti Kombëtar për Shëndetin dhe Mirëqenien në Helsinski.

Studimi që nxori këtë shifër në dritë u krye në pothuajse 2000 finlandezë me moshë nga 25 deri në 74 vjeç. Duke i analizuar ato, doli se ata që shtuan më lehtë peshën ishin ata që shkuan në shtrat vonë dhe që u ngritën po aq vonë në mëngjes.

Studimi krahasoi ata që shkuan në shtrat herët me ata që shkuan për të fjetur vonë dhe zbuluan se ata që zakonisht shkojnë për të fjetur vonë, priren të kenë një mëngjes të dobët duke ngrënë ushqime që janë më të ngarkuara me sheqer dhe yndyrë në vaktet pasuese.

Përveç kësaj, darka gjithashtu ka tendencë të jetë më e dobët dhe është më e lehtë të bëni mini vakte të tjera përpara se të shkoni në shtrat.

Ata që shkojnë në shtrat herët, megjithatë, kanë tendencë të kenë një darkë më të lehtë dhe në mëngjes fillojnë me një vakt të mirë të përzemërt, të shkëlqyeshëm për të shpejtuar metabolizmin. Për më tepër, rritësit e hershëm kanë më shumë të ngjarë të ushtrojnë dhe ndjekin një mënyrë jetese të shëndetshme.

Kjo përveç bërjes së ndryshimit në bel çon edhe në gjendje të ndryshme shëndetësore. Në fakt, duket se ata që shkojnë për të fjetur vonë, rrezikojnë të shkaktojnë më lehtë sëmundje siç janë diabeti ose sëmundjet që kanë të bëjnë me zemrën. Kjo shpesh është për shkak të mbipeshës dhe në raste të tjera për ushqyerje jo korrekte dhe të pasura me ushqime të dëmshme për trupin.

Të shkosh për të fjetur vonë është pra një zakon që duhet të zhduket ose të paktën të zvogëlohet dhe të gjitha për të siguruar që organizmi të shijojë të gjitha përfitimet e dhëna nga një gjumë qetësues dhe një zgjim i bërë në kohë dhe në të cilin ka kohë për t’i kushtuar jo vetëm për sportit, por edhe për një mëngjes të shëndetshëm dhe të bollshëm, ideal për të filluar ditën si duhet.