Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Shmangni këto ushqime në darkë që të humbisni kilogramët e tepërt

Postuar: 12/09/2018 - 21:25

Nëse doni të humbisni peshë dhe të bëni gjumë të rehatshëm atëherë duhet të shmangni këto ushqime para se të flini.

Akullore

Është e mbushur me kalori dhe sheqer, duke e ngrënë  atë para se të flini  ju nuk do t’i jepni mundësi trupit tuaj mundësi për të djegur kalori.

Pica

Është një ushqim e cila nuk rekomandohet të konsumohet para se të shkoni në shtrat sepse shtresa e salcës dhe djathit që përmban ka shumë yndyrë.

Drithëra

Shpesh përmbajnë sasi të larta sheqeri të rafinuar dhe janë plot me karbohidrate.

Cokollata e zezë

Ka përmbajtje kafeine dhe për pasojë do t’ju lërë pa gjumë.

Makaronat

Për shkak të karbohidrateve dhe përbërësve që ju shtohen, ato do t’ju japin ndjesi fryrje dhe do t’ju prishin gjumin.

Mishi i kuq

Është i vështirë për t’u tretur nëse konsumohet para fjetjes.

Alkooli

Shkakton djersitje dhe prish gjumin, duke ju detyruar kështu të zgjoheni herë pas here gjatë natës .

Patatet e skuqura

Stimulojnë prodhimin e acidit në stomak dhe shkaktojnë fryrje.

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 
Total votes: 10

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 16/11/2018 - 17:29

Këto ditë është vërtet e rëndësishme për të pastruar toksinat nga trupi juaj.

Postuar: 16/11/2018 - 17:23

Për shumë njerëz, është e paimagjinueshme ta nisin ditën pa një apo edhe dy filxhanë kafe.Duket s

Postuar: 16/11/2018 - 17:04

Kur ndjen dhimbje stomaku është e vështirë të shpërqendrosh mendjen, për të vazhduar i/e qetë dit

Postuar: 16/11/2018 - 16:53

Uthulla e mollës përmban një sërë përbërësish biologjikisht aktiv të cilët shkatërrojnë bakteret

Postuar: 16/11/2018 - 16:43

Veshkat luajnë një rol thelbësor në shëndetin e trupit tonë dhe mirëmbajtja e tyre është shumë e

Postuar: 16/11/2018 - 16:20

Një stil i shëndetshëm jetese dhe regjim i pasur ushqimor kontribuojnë në shëndetin e zemrës, pra