Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Ushqimet që dëmtojnë eshtrat

Postuar: 11/07/2018 - 20:24

Eshtrat janë materie organike ndërtohen prej indit eshtëror në hapësirat mes qelizave eshtërore.Ruajtja e fortësisë së tyre është me rëndësi, pasi në moshë të shtyrë zakonisht vjen deri te dobësimi i tyre.

Këto janë ushqimet, të cilat ndikojnë në ruajtjen e kalciumit, mineral i rëndësishëm për eshtra të shëndetshëm.

Alkooli

Një gotë verë e kuqe është e mirë për shëndetin, por alkooli mund të jetë fajtori kryesor pse trupi juaj nuk merr kalcium sa duhet.

Marrja e tepërt e alkoolit ndikon në pankreas dhe pengon thithjen e kalciumit dhe vitaminës D, por gjithashtu rrit prodhimin e hormoneve të kortizolit që potencialisht janë shkatërruese për kockat.

Nëse keni një zakon të pirjes së duhanit me një pije, është koha të ndalet me këto zakone, pasi ju do të shkatërroni kockat tuaja.

Pijet e gazuara

Nuk është problemi te flluskat e pijeve të gazuara, por në sasinë e kafeinës dhe acidit fosforik të pranishëm në disa prej pijeve freskuese, të cilat nëse konsumohen në sasi të mëdha mund të ndërhyjnë në thithjen natyrore të kalciumit.

Kripa

Shqetësimi mbi konsumin e tepërt të sheqerit ka marrë hov, sa ndonjëherë harrojmë se sa kripë konsumohet përmes ushqimit. Kripa fshihet pothuajse kudo dhe ndikon në absorbimin e kalciumit nga ekuilibri i trupit.

Çdo herë që acidi bazë në organizëm destabilizohet, trupi ynë do të përpiqet të rivendosë sasinë e kalciumit dhe ne e dimë se kalcium ka më së shumti në eshtra. Rezultati është dobësimi dhe brishtësia e eshtrave.

Tepër proteina

Marrja e tepërt e ushqimeve me proteina të larta mund të prishin vlerën e pH në trup, gjë që ndikon në sasinë e kalciumit. Mos kaloni dozën ditore, e cila është rreth 45 gramë e proteinave kur janë femrat në pyetje.

Kafeinë  

Nëse hani shëndetshëm dhe të ekuilibruar, nuk do të kompromentoheni me pirjen e kafes me miqtë tuaj, por kujdes nga akumulimi i kafeinës në organizëm që mund të jetë i rrezikshëm për kockat tuaja në një afat të gjatë.

 

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 
Total votes: 0

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 23/07/2018 - 14:06

Nga trajnerët e njohur që punojnë në palestrat më trendi të Manhattan-it, te Instituti Nacional për Fitnes dhe Sport në Indianapolis dhe deri te testet fizike të ushtrisë amerikane, barkoret (sit-ups) janë duke krijua

Postuar: 23/07/2018 - 12:06

Format dhe llojet e këmbës janë nga më të ndryshmet dhe janë pikërisht gishtat ata që përcaktojnë

Postuar: 23/07/2018 - 12:03

Është perceptim i gjerë që mishi i kuq është më i ushqyeshmi për një fëmijë.

Postuar: 23/07/2018 - 11:53

Nëse mendoni se e keni dhënë maksimumin tuaj, jeni ushqyer si duhet dhe keni ushtruar, por tregue

Postuar: 23/07/2018 - 10:31

Vaji i peshkut gjithmonë është përmendur për përfitimet e shumta shëndetësore që ofron.

Postuar: 23/07/2018 - 07:42

Vitaminat, mineralet dhe lëndët ushqyese të frutave e ushqimeve të ndryshme jo vetëm plotësojnë n