Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Ushqimet që na përmirësojnë shikimin dhe mbrojnë sytë nga çdo sëmundje

Postuar: 26/09/2018 - 12:08

Është e mundur të mbani shkëlqimin e syve dhe t’i bëni të duken të shëndetshëm nëpërmjet ushqimit të duhur dhe një jete të disiplinuar. Ushqimi luan një rol të rëndësishëm në shëndetin e syve. Vitamina C, E, A dhe zinku ndihmojnë në uljen e problemeve të syrit me 35%.

Tek këto ushqime i gjeni me shumicë të gjitha këto vitamina:

1.Speci i kuq

Specat e kuq kanë shumë vitaminë C. Kjo është e mirë për enët e gjakut në sytë tuaj dhe shkenca sugjeron se mund të ulë rrezikun e marrjes së kataraktave.

2. Farat e lulediellit dhe arra

Një kuti me këto fara ose bajame ka gjysmën e sasisë së vitaminës E që USDA rekomandon për të rriturit çdo ditë. Një studim i madh zbuloi se vitamina E, së bashku me ushqyesë të tjerë, mund të ndihmojnë për të përkeqësuar degjenerimin e ngadalshëm makular (AMD) lidhur me moshën.

3.Bimë me gjethe jeshile

Lakra jeshile, spinaqi dhe zarzavatet janë të pasura me të dyja vitaminat C dhe E. Ata gjithashtu kanë karotenoidet lutein dhe zeaksantin. Këto forma me bazë bimore të vitaminës A ulin rrezikun e sëmundjeve të syrit.

4.Salmon

Retina juaj ka nevojë për dy lloje të acideve yndyrore omega-3 p: DHA dhe EPA.

5.Patate e ëmbël

Frutat dhe perimet me ngjyrë portokalli si patatja e ëmbël, karrotat, mango dhe kajsi janë të larta në beta-karotene, një formë e vitaminës A që ndihmon shikimin.

6.Mishi shpendëve

Zinku sjell vitaminën A nga mëlçia në retinën tuaj, ku përdoret si pigment mbrojtës i melaninës.

7. Fasulet dhe bishtajoret

Fasulet janë të pasura në zink.

8. Vezët

Zinku në një vezë do të ndihmojë trupin tuaj të përdorë lutein dhe zeaxanthin.Ngjyra e verdhë – portokalli i këtyre përbërjeve bllokon dritën e dëmshme blu për të dëmtuar retinën tuaj. Ato ndihmojnë në rritjen e sasisë së pigmentit mbrojtës në makulën, pjesën e syrit që kontrollon pamjen qendrore.

9.Kungulli

Trupi juaj nuk mund të bëjë lutein dhe zeaxanthin, por ju mund t’i merrni nga kungulli gjatë gjithë vitit. Kungu i verës gjithashtu ka vitaminë C dhe zink. Lloji i dimrit do t’ju japë vitamina A dhe C, si dhe acide yndyrore omega-3.

10.Brokoli dhe lakër Brukseli

Këto perime janë të pasura me vitamina A (si lutein, zeaxanthin dhe beta-carotene), vitaminë C dhe vitamina E. Të gjitha janë antioksidantë që mbrojnë qelizat e syve nga radikalet e lira.

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 
Total votes: 4

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 20/10/2018 - 18:28

Ne fokusohemi aq shumë në djegien e kalorive përmes palestrës dhe ushtrimeve fizike, sa që harrojmë shpesh herë se sa i jashtëzakonshëm është trupi i njeriut dhe mund të djegë kaloritë e tepërta vetë.Në fakt, sado që

Postuar: 20/10/2018 - 12:20

Dëshironi të humbisni shpejt, lehtë dhe natyrshëm dhjamin që grumbullohet rreth barkut?

Postuar: 19/10/2018 - 23:45

 Dëgjimi i muzikës para gjumit është një mënyrë e mirë relaksuese për çdo person.

Postuar: 19/10/2018 - 20:51

Dafina është përdorur nga paraardhësit tanë për të përgatitur finjë (dezinfektant ose sapun) për

Postuar: 19/10/2018 - 19:58

Një ilaç për lënien e duhanit i bazuar në një proteinë që gjendet në tokë mund të ndihmojë duhanp

Postuar: 19/10/2018 - 19:35

Të gjithë duam bark të sheshtë, por për fat të keq, kjo është shumë e vështirë të arrihet.

Postuar: 19/10/2018 - 19:19

Është me të vërtetë e vështirë për të folur për këtë çështje , pasi kur fëmija juaj po vuan nga d