Kërko Për

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS

Agjencia e Lajmeve SOT NEWS Lajme nga Shqiperia, Kosova, Rajoni dhe Bota, Politike, Kronike, Aktualitet, Dossier, Kulture, Sport

Ushqimet që na përmirësojnë shikimin dhe mbrojnë sytë nga çdo sëmundje

Postuar: 26/09/2018 - 12:08

Është e mundur të mbani shkëlqimin e syve dhe t’i bëni të duken të shëndetshëm nëpërmjet ushqimit të duhur dhe një jete të disiplinuar. Ushqimi luan një rol të rëndësishëm në shëndetin e syve. Vitamina C, E, A dhe zinku ndihmojnë në uljen e problemeve të syrit me 35%.

Tek këto ushqime i gjeni me shumicë të gjitha këto vitamina:

1.Speci i kuq

Specat e kuq kanë shumë vitaminë C. Kjo është e mirë për enët e gjakut në sytë tuaj dhe shkenca sugjeron se mund të ulë rrezikun e marrjes së kataraktave.

2. Farat e lulediellit dhe arra

Një kuti me këto fara ose bajame ka gjysmën e sasisë së vitaminës E që USDA rekomandon për të rriturit çdo ditë. Një studim i madh zbuloi se vitamina E, së bashku me ushqyesë të tjerë, mund të ndihmojnë për të përkeqësuar degjenerimin e ngadalshëm makular (AMD) lidhur me moshën.

3.Bimë me gjethe jeshile

Lakra jeshile, spinaqi dhe zarzavatet janë të pasura me të dyja vitaminat C dhe E. Ata gjithashtu kanë karotenoidet lutein dhe zeaksantin. Këto forma me bazë bimore të vitaminës A ulin rrezikun e sëmundjeve të syrit.

4.Salmon

Retina juaj ka nevojë për dy lloje të acideve yndyrore omega-3 p: DHA dhe EPA.

5.Patate e ëmbël

Frutat dhe perimet me ngjyrë portokalli si patatja e ëmbël, karrotat, mango dhe kajsi janë të larta në beta-karotene, një formë e vitaminës A që ndihmon shikimin.

6.Mishi shpendëve

Zinku sjell vitaminën A nga mëlçia në retinën tuaj, ku përdoret si pigment mbrojtës i melaninës.

7. Fasulet dhe bishtajoret

Fasulet janë të pasura në zink.

8. Vezët

Zinku në një vezë do të ndihmojë trupin tuaj të përdorë lutein dhe zeaxanthin.Ngjyra e verdhë – portokalli i këtyre përbërjeve bllokon dritën e dëmshme blu për të dëmtuar retinën tuaj. Ato ndihmojnë në rritjen e sasisë së pigmentit mbrojtës në makulën, pjesën e syrit që kontrollon pamjen qendrore.

9.Kungulli

Trupi juaj nuk mund të bëjë lutein dhe zeaxanthin, por ju mund t’i merrni nga kungulli gjatë gjithë vitit. Kungu i verës gjithashtu ka vitaminë C dhe zink. Lloji i dimrit do t’ju japë vitamina A dhe C, si dhe acide yndyrore omega-3.

10.Brokoli dhe lakër Brukseli

Këto perime janë të pasura me vitamina A (si lutein, zeaxanthin dhe beta-carotene), vitaminë C dhe vitamina E. Të gjitha janë antioksidantë që mbrojnë qelizat e syve nga radikalet e lira.

/Agjensia e Lajmeve Sot News/

Na Beni Like Ne Facebook: 

Lajme nga e njejta kategori

Postuar: 14/02/2019 - 20:24

Ushqimi pikant është i preferuar për shumë persona
 

Postuar: 14/02/2019 - 20:18

Rukola është një fabrikë me vlera ushqyese fantastike falë pranisë së kripërave minerale duke për

Postuar: 14/02/2019 - 19:56

 Hurmat e arabisë përmbajnë disa lloje sheqernash të cilat nuk kanë nevojë të treten pasi pë

Postuar: 14/02/2019 - 14:12

A e keni përjetuar ndonjëherë ndjesinë sikur zemra do t’ju dalë nga kraharori?

Postuar: 14/02/2019 - 13:46

Aloe Vera është quajtur prej shekujsh ‘bima e mrekullisë.’

Postuar: 14/02/2019 - 10:18

Qarkullimi i gjakut pa pengesa është një nga detyrat më të rëndësishme që ka trupi i njeriut, por

Postuar: 13/02/2019 - 22:54

E njohur për egjiptianët si "bima e pavdekësisë", Aloe Vera është shumë e lehtë të rrit