BREAKING NEWS

Ku qëndron ngërçi për Reformën Zgjedhore? Ja 3 pikat e nxehta që po mbajnë pezull marrëveshjen PS-opozitë pavarësisht presionit të SHBA dhe BE

Ku qëndron ngërçi për Reformën Zgjedhore? Ja 3 pikat
x

Sport

Formula 1 mes izolimit dhe pritjes. Çfarë po ndodh me pilotët e garës më të famshme të makinave?– Një kolonë nga Esteban Ocon

Formula 1 mes izolimit dhe pritjes. Çfarë po ndodh me pilotët e

Faqja zyrtare e Formula 1 vijon të ofrojë informacion për gjendjen e pilotëve dhe skuderive, paçka se të gjithë janë të izoluar dhe shumë pak syresh kanë dalë të stërviten privatisht në forma që nuk preken nga coronavirusi. Një nga ata që kanë shkruar për faqen zyrtare të Formula 1, është dhe piloti i “Renault”, Esteban Ocon. Ai jep një pasqyrë përmbledhëse të ndjenjave që nga momenti kur u anulua gara e Australisë dhe tmerri që përjetoi kur mësoi se një pjesëtar i “MCLaren” kishte rezultuar pozitiv në testin e bërë për coronavirus. Në këtë kolonë të tij, tregohet për përgatitjet që shkuan dëm, por edhe për përgatitjet e tanishme në kushte shtëpie, të vetizoluar, ku ai harxhon gjysmën e ditë në gara virtuale me makina dhe lojëra të tjera, duke menduar për garat e ardhshme kur situata të jetë qetësuar e të rinisin aktivitetet.

Mesazhi i Esteban në “formula1.com”

“Bonjour tout le monde” (Mirëdita gjithë botës). Përshëndetje djema, unë jam shumë i entuziazmuar që shkruaj kolonën time të parë për “Formula1.com” dhe të jap një pasqyrë të jetës sime si një shofer garash, si brenda dhe jashtë piste, dhe po rrëfej ca gjëra që nuk i dinit më parë. Shpresoj ta shijoni!

Një fillim intensiv i sezonit ...

Epo, ka qenë pak a shumë një ngjarje e fundit në një vend garash me kohë të plotë, edhe pse pjesa kryesore e punës sime ka munguar –dhe ajo është gara. Është për të ardhur keq gara “humbi” duke hipur në makinë në Australi, por shëndeti dhe siguria është gjëja më e rëndësishme jo vetëm për ne por për të gjithë. Më vjen keq për ekipin, për të gjitha përpjekjet e tyre në përgatitjen për garën, ndjehem keq për organizatorët që dëshironin një kampionat spektakolar dhe, natyrisht, ndjehem aq keq për tifozët që dolën për të mbështetur. Por nuk shijuan asnjë garë.

Pse Ocon ndihet 'më i fortë' dhe po shijon rikthimin në gara në vitin 2020?

Deri më tani, viti 2020 ka qenë shumë intensiv, por në një mënyrë emocionuese dhe shumë të dobishme. Përgatitja ime për sezonin filloi pak kohë më parë kur pata fatin të më jepej mundësia të drejtoja “Renault R.S.19” në dhjetor në Abu Dhabi dhe kjo thjesht ripushtoi entuziazmin tim për të udhëtuar përsëri. Nuk mund të mos shpreh se sa e qetë ishte të kthehesha në garazh me motorin e zhurmshëm, ekuipazhi 30-plus rreth makinës dhe në fund unë duke ecur drejt kabinës. Çfarë ndjenje!

Nuk u ndal aty, unë shkova në Enstone për më shumë përgatitje për t'u bashkuar me ekipin dhe më pas një kamp tjetër stërvitor para Krishtlindjes për të përfunduar vitin 2019. Më pas shijova ca kohë në shtëpi me familjen dhe miqtë në Normandi për periudhën e Krishtlindjes. Unë isha përsëri në stërvitje në Pirene më 2 Janar. Kjo është më e hershme që kam filluar përgatitjet para-sezonit. Kurse tani, këtu, jam duke u trajnuar vetë, gjatë kësaj periudhe të izolimit të vetvetes. Ndjeva se doja një bazë të fortë nga një aspekt fizik dhe zgjidha të gjitha detajet e vogla nga përvoja ime në vitet e kaluara të ishin më të forta. Si një atlet që ju nuk doni të lini asgjë në tryezë, ju duhet të bëni gjithçka që mundeni për të siguruar që jeni gati për sfidën. Asnjëherë nuk jam ndier më mirë dhe as më shumë rehat për të kaluar në një sezon garash, ka qenë një nga periudhat më të mira stërvitore që kam bërë. Por…

Pse Renault ka dalë si “kali i zi” i vitit 2020?

Pas ngjarjes së hapjes së sezonit në Paris, shumë shpejt u nisëm për në Barcelonë për të provuar dhe ngritjen e flamurit, dy ditë më parë. Ishte një ndjenjë e veçantë duke ecur në mikpritjen “Renault” për herë të parë dhe duke parë emrin tuaj në derë, fytyrën tuaj në të gjitha bordet duke ditur gjithçka ishte bërë me porosi për ju. Unë kisha fatin të isha shoferi i parë midis Danielit dhe unë që drejtoja R.S.20, dhe çfarë nderi ishte. Para testit, vizitova fabrikën Enstone dhe shkova në një turne me inxhinierin tim Mark Slade për të takuar të gjitha departamentet e ndryshme. Është kaq motivuese për të parë punën e vështirë që shkon gjatë ditës dhe natës me të gjitha detajet e shkëlqyera për të siguruar që një makinë garash të shkojë rreth një piste për një fundjavë - dhe unë jam ai djalë që duhet ta drejtoj. Pra, kur erdhi koha për të hyrë në “R.S.20” për herë të parë ishte një ndjenjë e shkëlqyer për mua. Unë bëra pak aksion në rrugë të mbarë në “Albert Park” - por jo atë që shpresoja

Pse vesha maskë në Australi?

Duke e lënë Barcelonën, të gjithë ndiheshim relativisht të sigurt se makina kishte një bazë të mirë. Testimi kishte të bënte me të mësuarit e makinës, duke parë sesi sillej dhe zgjidhte çështjet e vogla. Ne e bëmë atë me kalimin e ditëve, përmirësuam makinën dhe zbuluam shumë se çfarë ishte e mirë dhe jo aq e mirë. Ishte një kurbë e të mësuarit dhe sigurisht pozitive. Sigurisht, Australia për raundin e parë është kur shihni atë që të gjithë duhet të ofrojnë, përfshirë veten tuaj, por në heshtje, unë mendova se mund të kishim bërë mirë atje. Arritëm atje duke u ndierë të sigurt dhe inxhinierët me përvojë kishin një ndjenjë të mirë me mënyrën se si do të performonim. Unë mendoj, ne do të duhet të presim dhe të shohim tani! Virusi na frenoi disi në këtë entuziazëm të pazakontë.

Me ndershmëri, e pashë Australinë mjaft të çuditshme. Vendosa të vesh një maskë kur mbërrita dhe u largova nga pista të enjten. Kishin kaluar më shumë se 450 ditë nga mbërritja për herë të fundit në një fundjavë gare në përgatitje për një garë dhe dëshiroja të ndërmarrja çdo masë të mundshme për të mos humbur, ka qenë shumë e gjatë. Unë jam trajnuar gjatë gjithë kësaj kohe dhe kam dashur të jem sa më i fortë. Por nuk ndodhi...

Kështu që unë mendova se do të ishte më së miri të tregohemi të kujdesshëm me ato që po ndodhin dhe të jenë të ndjeshëm për të tjerët. Sigurisht, nuk është nga të gjitha duart tona me ato që po ndodhin, por unë dëshiroja të sigurohesha që po bëja gjithçka munda për të qenë gati. Nuk kam dashur asgjë që të më ndalojë të garoj përsëri. Megjithatë, bëra nja dy xhiro të qarkut në një Renault, jo vetëm makinën time Numri 31 Formula 1! Driving the Megane Trophy R ishte pjesa më e mirë e javës! Kam luajtur shumë video lojëra me miqtë për të më argëtuar ndërsa jam në shtëpi

Lajmi që njëri tek MCLaren është pozitiv…

Ishte mjaft tronditëse kur mora lajmin për të ikur nga gara. Unë shkova të fle shumë herët dhe kur u zgjova, isha gati të hyja në dush dhe pashë mesazhet e shumë njerëzve të tjerë që thoshin se dikush nga McLaren kishte dalë pozitiv në teste dhe gara ishte e kompromentuar. Ishte një tronditje e madhe. Unë isha në gjumë, gjysmë zgjuar, kështu që ishte e ndërlikuar të kuptoja plotësisht situatën.

Ishte padyshim një shok, por, në fund të fundit, shëndeti i të gjithëve është gjëja më e rëndësishme. Unë u largova nga Australia për të qenë me familjen dhe miqtë e mi në Normandi, Francë. Në këto momente është e rëndësishme të qëndroni pranë familjes tuaj. Të gjithë së bashku jemi më të fortë. Ne jemi në karantinë në Francë dhe po qëndrojmë në shtëpi. Është një atmosferë e çuditshme; rrugët janë bosh, nuk ka zë në mëngjes. Ju mund të dëgjoni zogjtë dhe natyrën më shumë se gjithçka tjetër. Është një pikë kur e ndjen që bota po ndryshon. Shpresojmë që pas disa javësh ta bëjnë këtë, ne mund të shijojmë edhe më shumë shijen e të qenurit i lirë.

Unë kam qenë gjithashtu rrëmujë në lidhje me makinat me telekomandë, që është një pasion i imi. Po bëj shumë gara simulues në “Gran Turismo” me disa djem të shpejtë dhe disa miq gjithashtu. Unë kam bërë tre orë në ditë para stërvitjes për ta mbajtur veten të zënë! Unë jam thjesht në shtëpi dhe po përdor zonën afër për të vrapuar. Nëse dikush dëshiron një garë, unë shpesh postoj në Instagram tim disa informacione se si dhe kur mund ta bësh atë.

Izolimi dhe puna në kushte shtëpie

Unë po mundohem të qëndroj pozitiv dhe të përgatitem për të qenë në gjendje kur gjithçka është në rregull. Unë po stërvitem sikur të ketë një garë nesër dhe ky është mendimi më i mirë për të vazhduar.

“Merci” (faleminderit) për leximin e kolonës (mesazhit) tim të parë dhe shpresoj që djemtë të kënaqen. Qëndroni të sigurt, qëndroni të shëndetshëm dhe shpresojmë që kolona ime tjetër do të ketë disa mendime nga gara në rrugën e duhur!

Esteban

Marrë nga: Formula1.com