BREAKING NEWS

Letra e Edi Ramës për Blinken, si letra e Mehmet Shehut për Enver Hoxhën para se të vetëvritej

Letra e Edi Ramës për Blinken, si letra e Mehmet Shehut për Enver
x
BREAKING NEWS

Sot vuloset fati i Sali Berishës për 4 vrasjet në bulevard,  ja kush është trupa gjykuese që ka futur në “terror” orkestruesit e masakrës së “21 Janarit” dhe si akuza e dytë mund ta çojë në qeli kreun e “Foltores”

Sot vuloset fati i Sali Berishës për 4 vrasjet në bulevard, 
x
BREAKING NEWS

Katër mesazhet e Blinken që “zbythën” Edi Ramën, kryeministri letër sekretarit të DASH që nuk do fusë hundët në arrestimet e SPAK, ja prapaskenat pas presioneve ndaj drejtësisë

Katër mesazhet e Blinken që “zbythën” Edi Ramën,
x
BREAKING NEWS

Ja sa do të rriten pensionet në prill, përfitojnë 717 mijë të moshuar, zbardhen detaje nga fondi, si pritet të ndryshojë rregulli për indeksimin dhe ndryshimi I madh që po përgatit mazhoranca

Ja sa do të rriten pensionet në prill, përfitojnë 717
x
BREAKING NEWS

Spartak Ngjela: Ja ku ndodhet lista me agjentë shqiptarë të UDB dhe KGB që mori me vete Bashkim Gazidede, pse Ilir Meta e Kryemadhi braktisën protestën e 20 shkurtit dhe arsyeja pse SPAK nuk po e çon pas hekurave Sali Berishën

Spartak Ngjela: Ja ku ndodhet lista me agjentë shqiptarë të UDB
x
BREAKING NEWS

Ja “bomba” që plasi Beqaj në SPAK për Ogerta Manastirliun, zbardhet “pika e errët” për të cilën po hetohet ish-ministrja, gazetarja nxjerr prapaskenat, brenda një muaji dosja e sterilizimit shkon në gjykatë

Ja “bomba” që plasi Beqaj në SPAK për Ogerta
x
BREAKING NEWS

SPAK skemë të re për të luftuar korrupsionin në nivele të larta, ja strategjia që agjentet e BKH do të ndjekin për të hetuar zyrtarët pas urdhrit të Ramës për të “bllokuar” dyert e zyrave dhe institucioneve

SPAK skemë të re për të luftuar korrupsionin në nivele
x
BREAKING NEWS

16 marsi reformë radikale e Edi Ramës në PS, ndryshime drejtuesish qarqesh dhe lëvizjesh të forta në qeveri pas thirrjes së Manastirliut në SPAK, Gonxhe “ylli në ngjitje” në Partinë Socialiste

16 marsi reformë radikale e Edi Ramës në PS, ndryshime
x

Lifestyle

Flini vonë? Ja sa orë gjumë duhet të flini sipas moshës që keni

Flini vonë? Ja sa orë gjumë duhet të flini sipas moshës

Ne jetojmë në një botë moderne, ku gjërat lëvizin shpejtë, koha fluturon dhe të gjithë kemi një lloj mënyre jetese të shpejtë.

Por, nuk do të thotë se jemi duke bërë jetë të shëndetshme. Ndonjëherë nuk kemi kohë të mjaftueshme për të pushuar, për të gatuar ushqimin e duhur ose për të fjetur mjaftueshëm dhe të gjithë ne e dimë se gjumi është jashtëzakonisht i rëndësishëm për të gjithë ne, transmeton lajmi.net

Është e vërtetë se askush nuk mund të jetë produktiv pa një gjumë të mirë gjatë natës. Kur flejmë – ne rimbushim bateritë tona.

Fjetja është gjë e rëndësishme për shëndetin tonë në përgjithësi. Është e rëndësishme për trupin tuaj, mendjen dhe çdo funksion vital të trupit.

Shumë njerëz kanë pyetur vazhdimisht se cila është kohëzgjatja e gjumit sipas moshës që ka njeriu, ndërsa më poshtë i keni të gjitha rekomandimet:

I porsalinduri (0 deri në 3 muaj): 14 deri në 17 orë.

Bebet (4 deri në 11 muaj): 12 deri në 15 orë

Fëmijët (1 deri 2 vjeç): 11 deri në 14 orë

Parashkollorët (3 deri në 5 vjeç): 10 deri në 13 orë

Mosha e shkollës (6 deri 13 vjeç): 9 deri në 11 orë

Adoleshentët (14 deri në 17 vjeç): 8 deri në 10 orë

Të rinjtë (18 deri në 25 vjeç): 7 deri në 9 orë

Të rriturit (26 deri 64 vjeç): 7 deri në 9 orë

Të moshuarit (mbi 65 vjeç): 7 deri në 8 orë.

VËREJTJE: Këto nuk janë orët e sakta për secilin njeri, sepse secili ka mënyrën e vet të përcaktuar të gjumit që i nevojitet trupit të tij, por, është evidente se nëse flini më pak sesa orët e rekomanduara më lartë, gjasat për të patur probleme shëndetësore rriten.

Dhe, këtu për ju kemi përgatitur një ndihmë shtesë – këshilla që mund të ju ndihmojnë për ta përmirësuar gjumin. Është ideale që para se të shkoni në shtrat të lexoni një libër të mirë, por mund t’i bëni edhe gjërat e listuara më poshtë:

Mos shikoni TV 1 orë para se të shkoni në gjumë

Zhvilloni një rutinë të shëndetshme të gjumit

Qëndroni brenda orarit tuaj të gjumit

Zgjedhni dyshekun dhe jastëkun që ju përshtatet.