BREAKING NEWS

Ilir Meta ka porositur disa vrasje të bujshme, ja si ka bashkëpunuar me grupet kriminale për të asgjësuar armiqtë e tij, Idajet Beqiri nxjerr detajet e forta dhe zbulon ngjarjen e rëndë ku është implikuar edhe Monika Kryemadhi

Ilir Meta ka porositur disa vrasje të bujshme, ja si ka bashkëpunuar
x
BREAKING NEWS

Trondit Frrok Çupi: Ja planet e përbashkëta mes Sali Berishës dhe Izet Haxhisë, nga vrasja e Azem Hajdarit, urdhri për të eliminuar një ministër, deri te strehimi në Turqi

Trondit Frrok Çupi: Ja planet e përbashkëta mes Sali
x
BREAKING NEWS

Si u masakrua agjenti shqiptar në Himarë nga shërbimet greke, detajet nga dosja që fsheh politikanët që i shërbyen Sigurimit dhe dështimi i planit të jugosllavëve për të eliminuar Ramiz Alinë, ja rrëfimi i fundit “bombastik” i Bujar Hoxhës përpara se t...

Si u masakrua agjenti shqiptar në Himarë nga shërbimet greke,
x
BREAKING NEWS

Ambasadori dhe gjyqtarët britanikë në derën e SPAK, Londra aleancë me Dumanin për të goditur pushtetarët e lartë, gjurmim të parave të pista, llogarive bankare dhe sekuestrim pasurie, ja si britanikët do plotësojnë me materiale shtesë dosjet përvëluese...

Ambasadori dhe gjyqtarët britanikë në derën e SPAK, Londra
x
BREAKING NEWS

Komisioni për drejtësinë në udhëkryq, ja çfarë përmban projekti i Edi Ramës në bashkëpunim me Sali Berishën kundër SPAK dhe institucioneve të pavarura

Komisioni për drejtësinë në udhëkryq, ja
x
BREAKING NEWS

Plas sherri te Rithemelimi, grupi i Bardhit përplaset me përkrahësit e Sali Berishës, Shehu, Noka dhe Sula kundër komisionit të Edi Ramës

Plas sherri te Rithemelimi, grupi i Bardhit përplaset me
x
BREAKING NEWS

Lajme shumë të mira për administratën, në qershor hyn në fuqi rritja e re e pagave, orari i punës do të jetë 09.00 me 15:30, do të ketë edhe shpërblime, ja kategoritë që përfitojnë

Lajme shumë të mira për administratën, në qershor hyn
x
BREAKING NEWS

Kërcënohet me sms Altin Dumani, deputeti demokrat zbardh pazaret Rama-Berisha me amnistinë penale, ja si u liruan të korruptuarit dhe “puçi” që iu bë SPAK

Kërcënohet me sms Altin Dumani, deputeti demokrat zbardh pazaret
x

Opinion / Editorial

Strategjia kombëtare kundër korrupsionit

Strategjia kombëtare kundër korrupsionit

Shumë vite më parë, tek po shoqëroja për të tretën herë nëpër Shqipëri bizantologun e madh, akademikun francez Alën Dysëlje (Alain Ducellier), më tha këto fjalë: “Perandoria Osmane mund të rronte edhe një ose dy shekuj më shumë, po qe se do t’i prodhonte armët vetë dhe po qe se nuk do të kishte aq korrupsion. Sidomos ky i fundit ia brejti themelet”. Strategjia jonë Kombëtare kundër korrupsionit, e bashkërenduar me rekomandimet e formuluara nga organizmat ndërkombëtare në të cilat Shqipëria bën pjesë, ka si synim të ndryshojë paradigmën për sa i përket abordimit strategjik në këtë fushë, duke përfshirë objektiva dhe masa, të cilat të ndikojnë sa më efektivisht mbi shkaqet e korrupsionit, pa u kufizuar me luftimin e tij, pra të parashikojë zbatimin e masave edhe për parandalimin e korrupsionit, për promovimin e integritetit organizativ, edukimin antikorrupsion dhe, jo në radhë të fundit, rikuperimin e dëmeve të shkaktuara, pra konfiskimin e pasurive të zhvatura nga të korruptuarit. Korrupsioni mbetet një sfidë, një provokim në shkallë kombëtare dhe rajonale. Kjo dukuri, në rrafsh strategjik e dëmton shoqërinë në mënyra nga më të ndryshmet dhe, si e tillë, është në gjendje të përftojë pasoja negative të rënda, si në veprimtarinë ekonomike, ashtu edhe në atë shoqërore të shtetasve. Në këtë drejtim, mund të pohojmë se, në jo pak raste, korrupsioni ka cënuar jetën, integritetin fizik, pronat e qytetarëve dhe vetë besimin e tyre ndaj institucioneve të shtetit. Korrupsioni përbën shkakun që kufizon seriozisht edhe perspektivat e zhvillimit të Shqipërisë, kapacitetin e promovimit të objektivave të politikës sonë të jashtme dhe nxin imazhin e vendit tonë në botë. Njëherazi, korrupsioni dëmton efikasitetin dhe profesionalizmin e autoriteteve dhe të institucioneve publike sidomos në aspektin e ofrimit të shërbimeve me interes të përgjithshëm, çka, siç e përmendëm më lart, shoqërohet me zbehjen e besimit të qytetarëve në aftësitë e shtetit për të menaxhuar marrëdhëniet sociale. Shkaqet e dukurisë së korrupsionit janë të shumëfishta, ndërkohë që problematika e parandalimit dhe luftimit të tij bën pjesë në spektrin e kompetencave të një numri të madh institucionesh të Shqipërisë, të cilat duhet të bashkëveprojnë mes tyre për garantimin e sinergjisë në veprimtaritë e promovimit të integritetit. Një provokim apo sfidë suplementare për autoritetet shtetërore shkaktohet nga roli i korrupsionit si lehtësues dhe ndihmues I veprimtarisë së grupeve të krimit të organizuar. Si rrjedhojë, vetëkuptohet që strategjia duhet të ketë në programin e saj një pikësynim të posaçëm, që ka të bëjë me abordimin e integruar, pra të pandarë, të korrupsionit me kriminalitetin e organizuar, përderisa kufiri midis korrupsionit dhe krimit të organizuar është thjesht formal, konceptual. Strategjia Kombëtare e Mbrojtjes së Vendit parakupton, përveç garantimit të paprekshmërisë së kufijve shtetërorë, edhe gatishmërinë maksimale të autoriteteve shqiptare për mbrojtjen e shtetit të së drejtës e të demokracisë, pavarësisë së drejtësisë dhe luftës kundër korrupsionit, duke e vënë theksin veçanërisht në mënjanimin e pasojave negative që burojnë nga korrupsioni në shkallë kombëtare. Strategjia, që të jetë sa më e përkryer, duhet të formulohet në kuadrin e një procesi të gjerë këshillues me sektorin publik, me shoqërinë civile e me mjedisin e biznesit. E themi këtë sepse jetësimi në praktikë i një vizioni të tillë e ka të domosdoshme të mbështetet fuqimisht në vullnetin politik, faktor ky, i cili nënkupton: 1. vlerën e jashtëzakonshme që ka një shoqëri pa korrupsion dhe ndihmesën që faktorit politik i takon të japë në përmbushjen e masave të parapara në strategji; 2. integritetin, pra detyrën e përfaqësuesve të institucioneve dhe të autoriteteve publike për ta këqyrur interesin publik si diçka që qëndron më lart se interesi vetjak; 3. transparencën e shtetarëve të të gjitha rangjeve për të siguruar aksesin e pakufizuar në informacionet me interes të përgjithshëm, në procesin vendimmarrës, si dhe këshillimin me shoqërinë civile gjatë këtij procesi, i cili, në fund të fundit, përcakton mbarëvajtjen e sistemit shëndetësor publik, e sistemit kombëtar të edukimit, e mjedisit të biznesit e të transaksioneve publike, e financimit të partive politike dhe të fushatave zgjedhore, e veprimtarisë së parlamentarëve.