Kompania Google ka bërë një përpjekje të fundit në gjykatën më të lartë të Evropës për të rrëzuar një gjobë prej 2.42 miliardë euro (2.6 miliardë dollarë) të BE-së të vendosur për abuzimin e tregut në lidhje me shërbimin e saj të blerjeve; duke thënë se rregullatorët nuk arritën të tregonin se praktikat e saj ishin antikonkurruese.
Kompania iu drejtua Gjykatës së Drejtësisë së Bashkimit Evropian (CJEU) pasi në 2021 Gjykata e Përgjithshme hodhi poshtë sfidën e saj ndaj gjobës së vendosur nga shefja e BE-së Margrethe Vestager në 2017.
Ishte i pari nga tre penalitetet për praktikat antikonkurruese që i kanë kushtuar Google 8.25 miliardë euro në total në dekadën e fundit.
Avokati i Google, Thomas Graf, deklaroi se Komisioni Evropian kishte dështuar të tregonte se trajtimi i ndryshëm i kompanisë ndaj rivalëve ishte abuziv dhe se trajtimi i ndryshëm vetëm nuk ishte kundër konkurrencës.
“Kompanitë nuk konkurrojnë duke i trajtuar konkurrentët në mënyrë të barabartë me veten e tyre. Ato konkurrojnë duke i trajtuar ata ndryshe. E gjithë pika e konkurrencës është që një kompani të diferencohet nga rivalët. Të mos bashkohet me rivalët në mënyrë që të gjithë të jenë njësoj,” tha ai. panel prej 15 gjyqtarësh.
“Kalifikimi i çdo trajtimi të ndryshëm, dhe veçanërisht trajtimi i ndryshëm i bizneseve të palës së parë dhe të palës së tretë, si abuziv do të minonte konkurrencën. Kjo do të dëmtonte aftësinë dhe stimujt e kompanive për të konkurruar dhe për të inovuar,” tha Graf.
Avokati i Komisionit Fernando Castillo de la Torre hodhi poshtë argumentet e Google, duke thënë se kompania kishte përdorur algoritmet e saj për të favorizuar në mënyrë të padrejtë shërbimin e saj të blerjeve të krahasimit të çmimeve, duke shkelur ligjet antitrust të BE-së.
“Google kishte të drejtë të aplikonte algoritme që ulin dukshmërinë e disa rezultateve të cilat ishin më pak të rëndësishme për një pyetje të përdoruesit,” tha ai.
“Ajo që Google nuk kishte të drejtë të bënte ishte të përdorte dominimin e tij në kërkimin e përgjithshëm për të zgjeruar pozicionin e tij mbi blerjet e krahasimit duke promovuar rezultatet e shërbimeve të veta dhe duke i zbukuruar ato me karakteristika tërheqëse dhe duke aplikuar algoritme që janë të prirur për të ulur rezultatet. të rivalëve dhe duke treguar ato rezultate pa tipare tërheqëse”, tha ai.
Avokatja e përgjithshme e GJED-së, Juliane Kokott tha se do të jepte opinionin e saj më 11 janar.
Ky rast dhe dy të tjerë që përfshijnë sistemin operativ celular Android dhe shërbimin e reklamimit AdSense, sado i zbehtë në krahasim me çështjen e vazhdueshme antitrust të BE-së në biznesin fitimprurës të reklamave dixhitale të Google, ku rregullatorët në qershor kërcënojnë të shpërbëjnë kompaninë.