
“Ju heqim non gratat”/ Skandali i McGonigal, "bomba" nga Milaim Zeka: Ja premtimi për Gjykatën e Hagës

Sherr mes disa të rinjve në një lokal, raportohet për të plagosur

Ngjarja tronditëse në Gramsh, flet kryeplaku i fshatit: Jemi të shokuar, na ka lënë pa fjalë

Autori pastroi gjakun dhe mbuloi trupat e viktimave, zbardhen detaje të reja për ngjarjen e rëndë në Gramsh

E rëndë/ I riu u ther me thikë në 2 të mëngjesit te Sheshi Skënderbej, policia del me thirrjen e rëndësishme për qytetarët

Sëmuret Edi Rama, kryeministri mungon në eventin e rëndësishëm, zbardhen me shpejtësi detajet

Tragjedia në Gramsh/ Hapen dyert e mortit në shtëpitë e viktimave, fqinji rrëfen situatën mes vëllezërve

Gazetari Robert Papa zbulon arsyen pse SHBA nuk e shpall dot non grata Edi Ramën: Është një goditje e madhe

Pse po e ndërton Europa tunelin më të gjatë nënujor në botë? Zbulohen arsyet e forta

Shkruar nga SOT.COM.AL 26 Nëntor 2022

Europa po ndërton tunelin më të gjatë nënujor në botë.
Me një shtrirje prej 18 kilometrash, lidhja e re fikse e brezit të Fehrmanit midis Gjermanisë dhe Danimarkës është vendosur të jetë tuneli më i gjatë dhe më i shpejtë nënujor në botë.
Kur të përfundojë, do të shkurtojë kohën e udhëtimit në dhjetë minuta me makinë dhe shtatë minuta me tren nga Rødbyhavn në Puttgarden, një kalim që tani zgjat dyzet e pesë minuta me traget.
Pasi të përfundojë, tuneli premton të reduktojë kohën e udhëtimit, të forcojë lidhjet midis Skandinavisë dhe Evropës Qendrore, të formojë një korsi trafiku më të gjelbër dhe të nxisë transportin e trenave. Prandaj, çmimi prej dhjetë miliardë eurosh premton se ia vlen dhe ka vulën e miratimit nga Programi Ten-T i Komisionit Evropian.
Tuneli i lidhjes fikse nënujor do të përbëhet nga dy autostrada me dy korsi të ndara nga një kalim për makinat dhe dy hekurudha të veçanta.
Mega projekti prej 10 miliardë eurosh, projekti më i madh inxhinierik i ndërmarrë ndonjëherë në Danimarkë, është pjesë e programit Ten-T të Komisionit Evropian, i cili fokusohet në forcimin e lidhjeve të transportit dhe ndërlidhjes në kontinent.
Kur të përfundojë në vitin 2029, udhëtimi me hekurudhë midis Hamburgut dhe Kopenhagenit do të reduktohet nga 4.5 orë në 2.5 orë dhe do të lejojë shërbimet e trenave të shkojnë përtej kufirit danez në Suedi, Norvegji dhe Finlandë.
Por mes bujës për shpejtësinë e premtuar dhe kredencialeve të gjelbra të lidhjes së re të transportit, disa ambientalistë e kanë kundërshtuar fuqishëm ndërtimin duke përmendur ndikimet e tij ekologjike.
Organizata gjermane mjedisore NABU ka shprehur shqetësimet e saj për dëmtimin e mundshëm të biodiversitetit në Brezin e Fehmarnit, një zonë e mbrojtur nga BE-ja.
Megjithatë, Femern A/s, kompania daneze që ndërton tunelin, thotë se ka besim se “ndikimet e ndërtimit janë të përkohshme”.
Më të lexuarat


Gjermania del me vendimin e rëndësishëm, ja me çfarë synon të zëvendësojë gazin rus

Tragjike/ Peshkaqeni sulmon një zhytës, dalin detajet e rënda

Çfarë po ndodh? Presidentja e Perusë bën thirrjen e rëndësishme

Çfarë po ndodh? Të shtëna me armë, 8 të vdekur dhe disa të plagosur, policia e këtij vendi del me detajet tragjike

Paralajmërimi i fortë! Putini ka nisur rekrutimet, tepër e rëndë ajo që mund të ndodhë në pranverë

Çfarë po paralajmëron Donald Trump me deklaratën e fundit: Në fillim vijnë tanket pastaj armët nukleare

Aksident tragjik/ Humbin jetën pesë të rinj, mes tyre edhe një futbollist, policia e këtij vendi del me detaje nga ngjarja

Gjykata dënon dy gazetarët investigativë, zbulohet arsyeja e rëndë

Dërgimi i tankeve në Ukrainë 'tërbon' Rusinë, paralajmëron zyrtari i BE-së: Faza e dytë mund të jetë një konflikt global

Ku e gjete? E dashura "zhyt" McGonigalin: Agjenti shqiptar i dha çantën me dollarë
