Rrjedhjet në gazsjellësin Nord Stream kanë ndezur përplasje të forta mes Rusisë dhe Perëndimit. Hetimet vazhdojnë, por ajo që tani duket e sigurt është se nuk mund të flasim për aksidente dhe hipoteza është ajo e sabotimit. Një sulm që, siç shpjegon Göran Swistek, ish-komandant i Marinës Gjermane dhe ekspert i sigurisë detare në Institutin Gjerman për Çështjet Ndërkombëtare dhe të Sigurisë, mund të ketë qenë jo vetëm kompleks, por edhe shumë teknologjik. “Së pari, në vendin ku kanë ndodhur aksidentet, tubacioni është në një thellësi rreth 70 metra. Tubacioni është projektuar për t’i bërë ballë llojeve të ndryshme të nëntokës (shkëmbinj, gurë, rërë, baltë, etj.) si dhe ndikimet e shkaktuara nga fenomene natyrore. Meqenëse sizmografët e afërt zbuluan dridhje, ka shumë të ngjarë që të ketë ndodhur një shpërthim. Duke parë tani shkallën e dëmtimit dhe sasinë e gazit që del në sipërfaqe, mund të supozojmë gjithashtu se shkatërrimi është i gjerë. Kjo çon në përfundimin se për këtë sabotim mund të jetë përdorur një sasi e mjaftueshme eksplozivi në të tre rrjedhjet. Vetëkuptohet se kjo sasi eksplozivi nuk gjendet në tregun e lirë. E vetmja zonë ku mund të operojnë nëndetëset në Detin Baltik fillon rreth zonës ku ndodhën aksidentet e gazsjellësit dhe shtrihet deri në veri deri në Estoni. Këtu kemi thellësi uji deri në 200 ose 300 metra. Balltiku i mbetur shpesh ka një thellësi prej rreth 20-40 metra. Nëndetëset nuk mund të fshihen atje. Kjo do të thotë gjithashtu se nëndetëset janë të gjurmueshme para dhe pas hyrjes në zonën nga Bornholm në Estoni. Kjo na bën të mendojmë për mjete të tjera, të tilla si automjetet nënujore pa pilot (UUV) ose dronët. Ato mund të përdoren gjithashtu për të transportuar dhe montuar ngarkesa shpërthyese”, tha ai.